افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چطور از بیماری های جنسی و جسمی پیشگیری کنیم ؟

222807

سلامت جنسی یکی از مهمترین دغدغه های یک مرد است و همیشه یک مرد نگرانی های این را خواهد داشت که آیا بیماری هایی مرتبط با بیماریها جنسی به سراغ او می آید یا خیر ؟ اما طبق گفته پزشکان اگر یک روش زندگی سالم را در دوران زندگی خود در پیش بگیرید هیچ وقت اینگونه بیماری ها به سراغ شما نمی آید و همیشه هم یک زندگی بهتری خواهید داشت

نظر متخصصان تغذیه در مورد سلامت مردان

متخصصان تغذیه معتقدند که مصرف برخی مواد غذایی می توانند باعث بهبود سیستم جسمی و جنسی در مردان شوند.مانند:

 
گوجه فرنگی و قارچ

گوجه فرنگی و فارچ هم از جمله سبزیجاتی هستند که می توانند باعث پیشگیری از سرطان پروستات و همچنین سرطان ریه در مردان شوند. به علاوه این که برخی تحقیقات علمی نشان داده که مصرف حداقل یک تا دو عدد گوجه فرنگی و قارچ به همراه هم در روز می تواند قدرت باروری در مردان را افزایش دهد.

توصیه سلامتی به آقایان

پس آقایان برای آن که بتوانند وضعیت بدنی سالم تری داشته باشند و از قوای جسمی و جنسی قوی تری برخوردار گردند سعی نمایند ماهی، گوجه فرنگی، جوی دوسر، آجیل خام و قارچ را حتما در رژیم غذایی خود استفاده نمایند.
تاثیر انواع ماهی های چرب

اولین ماده غذایی موثر بر سلامت مردان،  انواع ماهی های چرب می باشد. در واقع ماهی های چربی مانند ماهی خال مخالی، ماهی تن، قزل آلا و شاه ماهی می توانند نقش موثری در پیشگیری از بروز بیماری های مردانه (مانند سرطان پروستات) داشته باشند و مصرف حداقل دو بار در هفته از این نوع ماهی ها می تواند در پیشگیری از فشارخون بالا و بروز فراموشی ها و آلزایمرهای شدید در مردان بسیار موثر باشد. البته این به آن معنی نیست که مصرف این مواد غذایی می تواند به عنوان یک قرص در سنین سالمندی باعث جلوگیری از بروز این بیماری ها شود. بلکه به آن معنی است که مصرف مداوم ماهی در طول دوران زندگی می تواند احتمال بروز بیماری های مزمن مذکور را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

جوی دوسر

جوی دوسر از جمله مواد غذایی دیگری است که تحقیقات علمی در موردش ثابت کرده که نقش موثری در کنترل کلسترول بدن دارد. مردانی که به طور مداوم از غذاهای حاوی جوی دوسر استفاده می کنند، کمتر دچار عوارض مرتبط با نارسایی قلبی می شوند. به طوری که مردانی که در هفته چند بار نان و کلوچه استفاده می کنند تا ۲۹درصد نارسایی قلبی در ایشان نسبت به سایر افراد پایین تر می باشد.

آجیل خام

کشمش، گردو، تخمه کدو، فندق و بادام از جمله مواد غذایی ضد سرطان پروستات می باشند. در واقع مردانی که در روز یک مشت کوچک از این آجیل ها به صورت خام استفاده می کنند، نسبت به سایر مردان از نظر قوای جسمی و جنسی بهتر بوده و احتمال ابتلا به سرطان پروستات در آنها در سنین بالاتر کمتر خواهد بود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *