افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چربی بالای بدن باعث سرطان می شود

 

  • استفاده از روش‌های کم تهاجمی در بیماران باید با توجه به توان مالی بیماران انجام شود. هر اقدام مناسب طبی یا جراحی که به کاهش وزن کمک کند باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان می شود.

در بیماران سرطانی زمانیکه رادیوتراپی اندازه  تابش اشعه به افراد اضافه  وزن باید زیاد باشد که باعث بوجود آمدن عارضه اشعه  در این اشخاص می‌شود. اگر سلامت سلول‌ها مختل شود، چاقی و به دنبال آن سرطان بوجود می‌آید.

ازدیاد اندازه چربی بدن از مهمترین دلایلی است که سبب زیاد شدن خطر بروز سرطان می‌شود.

به اثبات رسیده است که چاقی افزایش چشمگیری در بروز سرطان پستان، رحم، پروستات و روده بزرگ دارد.حذف بافت چربی از بدن و یا کوچک کردن معده نمی‌تواند یک انسان چاق را لاغر کند، اصلاح شیوه زندگی اولین درمان چاقی است.

استفاده از روش‌های کم تهاجمی در بیماران باید با توجه به توان مالی بیماران انجام شود. هر اقدام مناسب طبی یا جراحی که به کاهش وزن کمک کند باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان می شود.

عوارض جراحی در بیماران چاق دو برابر است

مشکلات جراحان هنگام انجام عمل جراحی افراد چاق دو برابر افراد عادی است.

در بیماران سرطانی هنگام رادیوتراپی میزان تابش اشعه به افراد چاق باید افزایش یابد که موجب بروز عوارض بیشتر اشعه در این افراد می شود.

پیشگیری از سرطان با توجه به کیفیت غذای مصرفی

مصرف غذای با کیفیت عامل اصلی مقابله با سرطان است.

۹۰ درصد مردم کلسیم مورد نیاز را از غذای روزانه دریافت نمی کنند. ۵۰ درصد مردم کشور دچار کمبود ویتامین D و ۸۰ درصد نیز دچار کمبود آهن هستند.

کابل های فشار قوی سرطان زا نیستند

برخلاف امواج یونیزان (انواع امواج رادیوتراپی و سی تی اسکن) که سرطان زا هستند، تاثیر امواج تلفن همراه در ایجاد سرطان تاکنون به اثبات نرسیده است.

مردمی که در نواحی که کابل‌های فشار قوی وجود دارد زندگی می کنند نباید نگران افزایش خطر ابتلا به سرطان باشند. به طور کلی در مواردی که این کابل‌ها در فضایی بالاتر از بدن قرار می‌گیرند هیچگونه تاثیری بر سلامتی انسان ندارد.

منبع- سلامت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *