افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چرا به زنان بعد زایمان کاچی می دهند ؟

Kachi_zaoo_09 (1)

بسیار مادر بزرگ ها پس از زایمان به خانم ها غذای محلی به نام کاچی می دهند در این مطلب می خواهیم بیان کنیم چرا به زنان بعد زایمان کاچی می دهند ؟

دکتر امیرحسین رفیعی متخصص طب سنتی گفت: بطور کلی خوردن کاچی بعد از زایمان مشکلی ندارد فقط مادرانی که طبع گرمی دارند، ممکن است جوش بزنند ولی خوردن غذاهای چرب برای مادری که تازه وضع حمل کرده مناسب نیست و مادر را دچار اضافه وزن می‌کند و این اضافه وزن ناشی از چربی غذا و کم تحرکی وی است.

وی در ادامه گفت: کاچی کالری زیادی دارد ولی مادر می‌تواند با رژیم غذایی روزانه مناسب کالری مورد نیازش را از سطح دیگری دریافت کند.

رفیعی افزود: پس از زایمان فرد به دلیل فشار فیزیکی بر روده ها معمولا دچار یبوست می‌شود و بهتر است در روزهای اولیه پس از زایمان مواد غذایی حاوی فیبر مصرف کنند، زیاد مایعات بنوشند و سعی کنند، تحرک داشته باشند و راه بروند تا احتمال اینکه دچار یبوست شوند را به حداقل برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است فرد با مشاهده غیر معمول علائم به پزشک مراجعه کند تا ناراحتی‌هایی که مربوط به ناراحتی های بعد از زایمان هستند به مشکلات جدی تبدیل نشوند و در همان مراحل اولیه با نظر پزشک اقدامات لازم انجام شود.

پزشکین : چرا به زنان بعد زایمان کاچی می دهند ؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *