افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چاق کردن صورت

اگرچه امروزه در طب مدرن شيوه‌هايي همچون تزريق ژل و بوتاكس براي پرتر به نظر رسيدن صورت و زيبايي آن وجود دارد اما ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم پيش از آنكه اين شيوه‌ها را تجربه كنيد به توصيه درمانگران طب سنتي و نسخه‌هاي گياهي و طبيعي آنها عمل كنيد تا بدون عارضه و نگراني به نتيجه برسيد.

tpl

۱. معجون شگفت‌آور خیار و گلابی

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعي و خوراكي از اين ميوه مي‌تواند به بهبود آبرساني سلول‌هاي پوستي كمك كند به ويژه اگر از ماسك تهيه شده از اين ميوه به صورت موضعي در ناحيه صورت استفاده كنيد.
به اين ترتيب مي‌توانيد در عرض ۲ هفته با آبرساني به سلول‌هاي پوست و افزايش آب ميان‌بافتي به پرتر به نظر رسيدن صورت‌تان كمك كنيد. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید.
علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

۲. آب ميان‌بافتي را زياد كنيد
يكي از نكاتي كه شايد بسياري از ما ساده از كنار آن مي‌گذريم نوشيدن آب در طول روز است. برخي از ما به خيال آنكه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چاي مي‌نوشيم تصور مي‌كنيم كه آب مورد نياز بدن‌مان را نيز دريافت كرده​ايم درحالي كه هيچ يك از مايعات و نوشيدني‌ها نمي‌تواند جاي آب را بگيرد و اثر معجزه‌گري كه آب روي پوست و چاقي صورت دارد را جبران كند.
نوشيدن آب به ويژه در شرايطي كه مشغول تمرينات ورزشي و بدنسازي هستيد بيشتر معنا پيدا مي‌كند چون معمولا مردان و زناني كه تمرينات ورزشي پيوسته و منظمي دارند با لاغري صورت مواجه مي‌شوند و بعد از مدتي احساس مي‌كنند كه زيبايي اوليه صورت‌شان از بين رفته است.
در حالي كه نوشيدن مقدار مناسب آب مي‌تواند آب ميان بافتي سلول‌هاي صورت را تامين و به اين ترتيب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن كمك كند.

۳. فيبردرماني را فراموش نكنيد

با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید.
هويج از جمله سبزيجات كم‌كالري و آبرسان است كه مي‌توانيد در طول روز آن را در ميان‌وعده‌هاي غذايي‌تان مصرف كنيد. هر گاه احساس كرديد نياز به مصرف ميان‌وعده، تنقلات يا خوراكي داريد، هويج بخوريد.
اين روند را تا يك هفته ادامه دهيد تا بتوانيد از اين روش براي آبرساني بهتر به سلول‌هاي پوستي صورت‌تان بهره بگيريد.

۴. از چيني‌ها كمك بگيريد

اگر مي‌خواهيد از روشي جز اصلاح رژيم غذايي و خيلي سريع براي پر شدن صورت‌تان استفاده كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم با يك متخصص طب سوزني مشورت كنيد.
درمانگران طب سوزني براي بهتر شدن جريان گردش خون صورت و توليد كلاژن بيشتر از سوزن‌هاي ظريف طب سوزني استفاده مي‌كنند. آنها با افزايش خونرساني در ناحيه صورت علاوه بر غذارساني و آبرساني به افزايش و توليد كلاژن پوست كمك مي‌كنند و به اين ترتيب مي‌توان به تقويت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن اين عضلات كمك كرد.
با اين روش با كمك طب سوزني مي‌توانيد در مدتی كوتاه و كمتر از يك ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسيدن آن كمك كنيد. براي اين منظور بهتر است با يك متخصص طب سوزني مشورت كنيد.

۵. روزي ۵ تا۱۰ عدد بخوريد

يكي ديگر از روش‌هاي بي‌عارضه و طبيعي براي پر كردن صورت و چاق كردن آن در مدت زماني كمتر از يك ماه گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژيم غذايي‌ است.
براي تهيه اين حب نياز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما داريد. براي تهيه حب كافي است ۴ عدد از هر يك از اين مغز‌ها را با ۲ عدد خرما تركيب كنيد و آنها را به صورت خميري نرم درآوريد، مي‌توانيد به جاي استفاده از خرما از شيره‌خرما نيز براي خمير كردن اين مغزها استفاده كنيد و از اين خمير حب‌هاي كوچك و گرد تهيه كنيد و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از اين حب‌ها را بخوريد. مصرف مغزهاي روغني يكي از بهترين روش‌ها براي پرتر به نظر رسيدن عضلات صورت است.

۶. اين تكنيك را ۱۵ بار تكرار كنيد
اگر تمايلي به استفاده از تكنيك‌هاي تغذيه براي پر شدن و چاق به نظر رسيدن صورت نداريد، بهترين روش براي شما استفاده از تكنيك‌هاي ورزشي سودمند براي چاق شدن صورت است.
براي اين‌ كار هر روز كمتر از ۲۰ دقيقه را به اين كار اختصاص دهيد و در ۲ نوبت اين تكنيك را اجرا كنيد. روي صندلي بنشينيد و روي عضلات صورت تمركز كنيد.
سپس لب‌ها را تا جايي كه مي‌توانيد جمع كنيد و آن را به مدت ۵ ثانيه در همين حالت نگه ‌داريد سپس بدون آنكه لب‌هاي‌تان از هم باز شود و دندان‌هاي‌تان ديده شود لبخند بزنيد و سعي كنيد خط لبخند را بلند و بلندتر كنيد.
اين به شرطي است كه حركات را به درستي و با تمركز انجام داده باشيد. خستگي عضلات صورت بهترين نشانه براي بهبود خونرساني و جريان‌گردش خون به سلول‌هاي صورت است.
اجراي اين تكنيك هر روز به مدت ۲۰ دقيقه به شما كمك مي‌كند تا عضلات ورزيده و پرتري داشته باشيد.

۷. هر شب اين سالاد را بخوريد

گنجاندن سالاد كاهو و جوانه گندم در وعده‌هاي غذايي به ويژه وعده شام تاثير زيادي بر افزايش نشاط و شادابي صورت و پر شدن و چاق به نظر رسيدن آن دارد.
جوانه گندم به دليل داشتن ويتامين E و گروه ويتامين‌هاي B مي‌تواند تاثير زيادي در آبرساني و افزايش آب ميان‌بافتي صورت داشته باشد. علاوه بر تهيه سالاد جوانه گندم مي‌توانيد پودر تهيه شده از جوانه گندم را با ماست تركيب كنيد و بعد از خوردن يك وعده غذايي ۲ قاشق از آن را بخوريد. توجه داشته باشيد كه مصرف بيشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا مي‌تواند به چاقي ديگر نقاط بدن كمك كند بنابراين اگر مي‌خواهيد تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداكثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از يك وعده غذايي اكتفا كنيد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *