افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چاق شدن شکم با این خوراکی ها

چاق شدن شکم با این خوراکی ها

Corbis-42-35951065

هشدار متخصصان درباره شکم های بزرگ و بیماری هایی که این بزرگی شکم باعث ابتلا شدن فرد به بیماری می شود در این جا شما را آشنا می کنیم با چاق شدن شکم با این خوراکی ها .

بعضی از خوراکی ها هستند که به طور مستقیم چاقی شکمی را مورد هدف قرار می دهند و باعث افزایش چربی در این ناحیه از بدن می شوند.

چاقی شکمی ناشی از مصرف این غذاها تنها ظاهر بدن را ناخوشایند نمی کنند بلکه خطر جدی افزایش ابتلا به دیابت، آلزایمر و بیماری های قلبی نیز با آنها رابطه دارد.

نوشابه‌های گازدار رژیمی

مطالعات نشان می دهد که مصرف‌کنندگان نوشابه‌های رژیمی نسبت به افرادی که این نوع نوشابه‌ها را نمی‌نوشند، واجد درصد بالاتری چربی‌ها شکمی هستند. مصرف‌کنندگان نوشابه‌های رژیمی میزان کالری که با مصرف این نوشیدنی‌ها صرفه‌جویی می‌کنند را زیاد‌تر برآورد می‌کنند و بنابراین بیشتر از حد معمول غذا می‌خورند.

چای سفید در عوض از تشکیل سلول‌های چربی جدید ممانعت و به بدن در سوزاندن چربی‌های ذخیره‌شده کمک می‌کند.

سیب‌زمینی سرخ‌ شده

یک پژوهش ۲۰ ساله در دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد افرادی که به‌طور منظم سیب‌زمینی سرخ‌کرده می‌خورند، هر ۴ سال بیش از یک کیلوگرم اضافه‌وزن پیدا می‌کنند. پس زمانی که برای شام بیرون می‌روید به‌جای سیب‌زمینی سرخ‌کرده همراه با غذایتان، سالاد با سس‌های درست‌شده با سرکه درخواست کنید.

آب‌میوه

یک آبمیوه صد در صد طبیعی حتی ۳۶ گرم قند در هر فنجان دارد، تقریبا معادل میزان قندی که از خوردن چهار دونات دارد. علاوه بر این، بیشتر شیرینی آبمیوه‌ها ناشی از قند فروکتوز است؛ نوعی قند که در گسترش بافت چربی احشایی و درنتیجه چاقی شکمی دخیل است.

برای کوچک کردن شکمتان، آب معدنی را جایگزین آب میوه حتی طبیعی کنید و چند قطره از میوه هایی نظیر پرتقال یا گریپ فروت را در آن بچکانید.

استیک

استیک‌های گوشت دنده یکی از ۳ مورد چرب‌ترین بخش‌های گوشت گاو هستند. یک بررسی انجام‌شده به‌وسیله پژوهشگران چینی نشان داد که داشتن یک رژیم غذایی غنی از گوشت قرمز چرب و تازه با چاقی شکمی و افزایش دور کمر همراه است.

استیک مناسب را انتخاب کنید. بدین ترتیب شما فواید سلامتی زیادی به دست خواهید آورد.

پیتزا

پیتزا دومین عامل بزرگ دریافت چربی‌های اشباع‌شده در رژیم غذایی آمریکایی است و خوردن برش‌های پیتزا مسئول نیمی از دریافت غذایی چربی‌های اشباع‌شده مسدودکننده شریان‌ها در میان آمریکاییان است.

چیپس سیب‌زمینی

خوردن چند پر چیپس ممکن است درنهایت به خوردن تمام چیپس‌های درون یک بسته بزرگ بینجامد. در افراد شرکت‌کننده در یک مطالعه مصرف روزانه چیپس موجب اضافه شدن حدود یک کیلوگرم چربی شکمی در طی یک دوره چهارساله شد. بنابراین اگر شما مصرف چیپس را کنار بگذارید حتی بدون ایجاد تغییر در رژیم غذایی خود می‌توانید به‌طور مستقیم بیشتر از ۲۵۰ گرم از چربی شکمی خود را کاهش دهید.

پزشکین : چاق شدن شکم با این خوراکی ها

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *