افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پیشگیری از حملات آسم با این تغذیه

پیشگیری از حملات آسم با این تغذیه

download

دانستنی های تغذیه درباره بیماران مبتلا به آسم که باید خیلی در مصرف مواد خوراکی دقت کنند و خوراکی هایی که حملات آسم را تحریک می کنند مصرف نکنند در این مطلب پیشگیری از حملات آسم با این تغذیه را بیان می کنیم .

آسم بیماری است که در نتیجه گرفتگی و افزایش ضخامت لوله‌های برونش و التهاب مزمن بوجود می‌آید که در نهایت ممکن است منجر به خفگی فرد شود.
در بیشتر موارد، افراد مبتلا به آسم آلر‍ژیک و حساس هستند، به همین دلیل هر زمان که ریه آن‌ها تحریک و حساس می‌شود، ماهیچه‌های آن‌ها منقبض می‌شوند و در گلویشان خلط تولید می‌شود.
به طور معمول، حمله‌های آسمی در بیشتر موارد بعد از سرفه، خس‌خس و تنگی نفس اتفاق میفتد که ممکن است منجر به خفگی شود. بنابراین، افرادی که از بیماری آسم رنج می‌برند، با استفاده از اسپری‌های ضدآسم ممکن است دچار بیماری‌های بیشتری شوند زیرا این اسپری‌ها شامل مواد شیمیایی بسیاری همچون استروئیدها است که برای ریه مضر است.
در اینجا شربتی را به شما معرفی می‌کنیم که در درمان حمله‌های آسم مشابه و حتی بهتر از اسپری‌های ضدآسم عمل می‌کند و می‌توانید آن را به‌راحتی در خانه تهیه کنید. برای این کار، یک خیار، ۲ چغندر متوسط، ۳ ساقه ریواس را با نصف یک لیموی متوسط مخلوط کنید و آن به طور منظم به خصوص هنگام مواجه شدن با حمله‌های آسمی استفاده کنید تا تاثیرات مثبت آن را در زمانی کوتاه مشاهده کنید.
برای پیشگیری از حمله‌های بعدی، از مصرف مواد زیر دوری کنید:
مرکبات
روغن نباتی، روغن ذرت و آفتابگردان
نوشابه و الکل
تخم‌مرغ، شیر گاو، لبنیات، گوشت
سدیم گلوتامات و مونوسدیم
پزشکین : پیشگیری از حملات آسم با این تغذیه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *