افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پیامدهای روانی تنها زندگی کردن

  • تحقیقات نشان می‌دهند که تنها زندگی کردن از مصرف غذاهای سالم جلوگیری می‌کند. مسئله‌ای که به گفته کاترین هانا، با نقش فرهنگی و اجتماعی غذا و آشپزی مرتبط است.

 

بر اساس یافته‌های یک مطالعه جدید، اگر تنها زندگی می‌کنید، قطعا رژیم غذایی ناسالمی دارید. به گزارش گاردین، محققان دانشگاه فناوری کوئینزلند دریافتند افرادی که تنها زندگی می‌‌‌کنند، معمولا رژیم غذایی ناسالمی دارند که فاقد مواد مغذی ضروری برای بدن است. همانطور که در این گزارش آمده است، افرادی که تنها زندگی می‌کنند، مهارت‌های آشپزی قابل قبولی ندارند و تنهایی به خرید می‌روند. مردانی که تنها زندگی می‌کنند، در مقایسه با زنان تنها از رژیم‌های غذایی ضعیف‌تری پیروی می‌کنند.
تحقیقات نشان می‌دهند که تنها زندگی کردن از مصرف غذاهای سالم جلوگیری می‌کند. مسئله‌ای که به گفته کاترین هانا، با نقش فرهنگی و اجتماعی غذا و آشپزی مرتبط است. افزایش هزینه مواد غذایی نیز یکی از عواملی است که مردان را از مصرف گروه‌های غذایی مفید مانند میوه، سبزیجات و ماهی باز می‌دارد. امری که سلامت غذایی آنها را به خطر می‌اندازد. پیامدهای روحی و روانی ناشی از تنها زندگی کردن نیز بر رژیم غذایی این افراد اثر می‌گذارند. این مطالعه در مجله مقالات تغذیه منتشر شده است.

منبع: الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *