افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پوشک مناسب برای نوزادان نارس

  • نوزادان زودرس، نیازهای خاص و منحصربه‌فردی دارند که هر کدام از آن‌ها باید به‌خوبی در روند مراقبت از این نوزادان ارزیابی و در نظر گرفته شوند. استفاده از پوشک مناسب برای نوزادان زودرس هم در گروه همین نیازهای ضروری قرار می‌گیرد

 

به تازگی نوعی پوشک مخصوص نوزادان نارس تهیه شده است که مختص وزن کم و جسه ظریف این نوزادان است و می تواند از انواع اختلالات خواب و آسیب های پوستی در این سنین پیشگیری کند.این پوشک تفاوت های زیادی با پوشک های معمولی دارد که در ادامه به ویژگی های مختلف آن اشاره خواهیم کرد.

شرکت پمپرز (Pampers)، کوچک‌ترین پوشک موجود در جهان را برای کمک به نوزادان زودرس طراحی کرده است. این پوشک‌ها دارای سه سایز کوچک‌تر نسبت به پوشک‌های رایج هستند و امکانات مناسبی را برای نوزادان زودرس فراهم می‌آورند. سایز P۳ برای نوزادان زودرسی طراحی شده است که وزن‌شان کمتر از ۸۲۰ گرم است. بنابراین، طراحان شرکت پمپرز به همه جزئیات دقت کرده‌اند. این پوشک‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که در کف دست هم جا می‌گیرند. استفاده از پوشک‌های معمولی که با نیازهای نوزادان زودرس تناسب ندارند، می‌تواند مشکلات مختلفی را برای این نوزادان ایجاد کند و حتی مانع از رشد و تکامل مطلوب آنان، مخصوصا در ناحیه پاها شود. درواقع، باسن و پاهای نوزادان زودرس به‌درستی در پوشک‌های معمولی قرار نمی‌گیرد و مانع از استراحت کافی آنان می‌شود. به همین دلیل، محققان معتقدند که این اختراع باید زودتر انجام می‌گرفت. نوزادان زودرس، نیازهای خاص و منحصربه‌فردی دارند که هر کدام از آن‌ها باید به‌خوبی در روند مراقبت از این نوزادان ارزیابی و در نظر گرفته شوند. استفاده از پوشک مناسب برای نوزادان زودرس هم در گروه همین نیازهای ضروری قرار می‌گیرد. پوشک‌های جدید پمپرز طوری طراحی شده‌اند که اختلالات خواب را در نوزادان زودرس به حداقل برسانند، حالت قرارگیری بدن آنان را تنظیم کنند و مشکلی برای‌شان به‌وجود نیاورند. شرکت پمپرز با همکاری موسسه خیریه Blisss، قصد دارد که پوشک‌های جدید را به‌صورت رایگان در سرتاسر بیمارستان‌های بریتانیا عرضه کند تا مانع از آسیب‌دیدگی نوزادان زودرس شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *