افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پرتقال را به این ۶ دلیل ضد بیماری مصرف کنید

پرتقال را به این ۶ دلیل ضد بیماری مصرف کنید

download

محققان بیان کرده اند هر جا اسم از ویتامین c می آید اولین چیزی که به ذهن تان برسد پرتغال است در این جا محققان بیان کرده اند پرتقال را به این ۶ دلیل ضد بیماری مصرف کنید .

پرتقال باعث کاهش کلسترول بد می‌شود
پرتقال به دلیل دارا بودن فیبرهای غذایی تاثیر زیادی روی کلسترول خون دارد. نتایج پژوهش ها نشان می‌دهد که مصرف آب پرتقال برای افرادی که چربی خون شان بالاست مفید است به خاطر اینکه می تواند چربی خون را پایین بیاورد.
پرتقال: رفیق سلامتی و دوست تناسب اندام
اگر رژیم گرفته اید و می خواهید میزان کالری های دریافتی تان را بدون محروم کردن خود از مواد مغذی کاهش دهید می توانید به جای موز یا انگور، پرتقال میل کنید. توجه داشته باشید که پرتقال همچنین باعث افزایش جذب آهن می‌شود.
پرتقال: سرطان را از خود دور کنید
نتایج پژوهش های متعدد نشان داده اند که ترکیبات آنتی اکسیدانی پرتقال به پیشگیری از ابتلا به برخی از انواع سرطان ها مانند سرطان دهان، سرطان مری، سرطان معده و سرطان کولون و حنجره کمک زیادی می‌کند.
به خاطر قلب نازنین تان پرتقال میل کنید
قلب شما جای بیماری و ناخوشی نیست، جای عشق و مهرورزی است. پرتقال حاوی انواع مختلفی از ترکیبات آنتی اکسیدانی به نام فلاونوئیدها( هسپرتین و نارینژنین) می‌باشد که از بروز بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند.
پرتقال: نباید یک خط روی پیشانی تان بیفتد
خواص آنتی اکسیدانی پرتقال باعث کند شدن روند پیری سلول ها شده و برای ترمیم جای زخم بسیار موثر است. در واقع این میوه ی آبدار حاوی فلاونوئیدهای بی‌شماری است که باعث ارتقای قدرت سیستم سلولی می‌شود.

پزشکین : پرتقال را به این ۶ دلیل ضد بیماری مصرف کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *