افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ویتامین تقویت سیستم دفاعی در مقابل آنفولانزا

ویتامین تقویت سیستم دفاعی در مقابل آنفولانزا

images

 

دانستنی هایی درباره یک نوع ویتامین که بدن شما را مقاوم در برابر اکثر بیماری ها از جمله آنفولانزا می کند همراه ما باشید با ویتامین تقویت سیستم دفاعی در مقابل آنفولانزا .

عرفان پورقبادی اظهار داشت: لیموترش دارای ویتامین سی است که برای مقام کردن بدن در مقابل سرما خوردگی و انفلوانزا مفید است اما پس از مبتلا شدن فرد به بیماری تاثیر چندانی برای درمان ندارد.
وی افزود: با شیوع بیماری انفلوانزا در کشور مردم تمایل زیادی به مصرف لیموترش پیدا کردند که باعث افزایش قیمت آن شد.
این پزشک متخصص اضافه کرد: مردم می توانند ویتامین سی مورد نیاز خود را از طریق مصرف دیگر خوراکی ها از جمعه پرتقال، لیموشیرین و گوجه فرنگی تامین کنند.
پورقبادی با بیان اینکه ویتامین سی از جمله ویتامین های محلول در آب است گفت: برای تامین نیاز بدن به ویتامین سی باید این ویتامین بطور مداوم مصرف شود، چرا که امکان ذخیره آن در بدن وجود ندارد.
وی افزود: ویتامین سی همچنین برای رشد و ترمیم بافت های بدن، درمان زخم ها و جای زخم و همچنین ترمیم و حفظ سلامت غضروف های استخوانی، استخوان و دندان ها مفید می باشد.
این پزشک در رابطه با منابع ویتامین سی گفت: طالبی، مرکباتی همچون پرتقال، نارنج و گریپ فروت، کیوی، انبه، اناناس، توت فرنگی، تمشک، زغال اخته، هندوانه، کلم بروکلی، گل کلم، فلفل، اسفناج، کلم پیچ، شلغم تازه، گوجه فرنگی و کدوی حلوایی از جمله مواد سرشار از ویتامین سی هستند.

 

پزشکین : ویتامین تقویت سیستم دفاعی در مقابل آنفولانزا

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *