افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

وزن کم کنید با بهترین مواد غذایی

وزن کم کنید با بهترین مواد غذایی

559430_540564516020439_2144461307_n_12637-300x200

رژیم های غذایی سختی گرفته اید که هر کدام مدتی توانسته اید ادامه دهید در این جا شما را آشنا می کنیم با مواد غذایی که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند .

با بالا رفتن سن سرعت سوخت و ساز بدنمان پایین می آید، و خیلی راحت بدون اینکه حتی متوجه شویم چند کیلو اضافه می کنیم. اما تحقیقات جدید نشان داده ایجاد چند تغییر اساسی در عادات غذایی می تواند در طول زمان منجر به کاهش وزن شود.
در این تحقیق عادات غذایی ۱۲۰٫۰۰۰ نفر به مدت ۱۶ سال مورد بررسی قرار گرفته بود. محققان متوجه شدند آن دسته از افراد که غذاهایی با بار گلایسمی بالا ( شامل غلات تصفیه شده، نشاسته ها و قندها می شود ) استفاده می کردند بیش از کسانی که غذاهایی با بار گلایسمی پایین ( غذاهایی مانند آجیل ها، لبنیات، و میوه و سبزیجات ) می خوردند وزن اضافه کرده اند. این چیزی شگفت انگیز یا جدید نیست، دیگر تحقیقات نیز چنین نتایجی را نشان داده بودند. چیزی که در تحقیق جدید مورد توجه قرار گرفت، عادات کلیدی بود که می توانست روی ترازو تغییرات ایجاد کند. در ادامه می توانید ببینید محققان چه چیزهایی درباره اضافه کردن یاکاهش وزن فهمیده اند:

کسانی که ماست، غذاهای دریایی، مرغ بدون پوست و آجیل می خورند بیشتر وزن کم می کنند، در واقع بیشتر افرادی که چنین الگوی غذایی را در پیش می گیرند وزن کمتری اضافه می کنند.
محققان متوجه شدند افزایش وزن در کسانی که لبنیات کم چرب یا پر چرب استفاده می کنند تفاوتی ندارد.
برنامه های غذایی که مقدار زیادی گوشت قرمز و تصفیه شده را شامل می شوند با اضافه شدن وزن در ارتباط هستند.
خوردن گوشت در کنار غذاهایی با شاخص گلیسمی پایین مانند سبزیجات، اضافه شدن وزن را کاهش می دهد.
خوردن غذاهایی مانند تخم مرغ و پنیر در کنار غذاهایی با شاخص گلیسمی بالا با اضافه شدن وزن در ارتباط است، در حالی که خوردن همین موارد با غذاهایی که شاخص گلیسمی پایینی دارند منجر به کاهش وزن می شود.

به طور کلی، محققان به این نتیجه رسیدند که بهترین برنامه غذایی برای کاهش وزن باید شامل غذاهای سرشار از پروتئین مانند ماهی، آجیل و ماست باشد که از اضاف%D.

پزشکین : وزن کم کنید با بهترین مواد غذایی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *