افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ورزش هم می تواند علت بیماری باشد

 

  • تردمیل فشار زیادی به زانو و کمر وارد می‌کند و بیمارانی که مبتلا به کمر درد و زانو درد هستند، نباید از این دستگاه استفاده کنند و لازم است با راه رفتن و دویدن آرام به استخوان‌های کمر و زانو اکسیژن برسانند.

اشخاصی که ورزشهای صبحگاهی آنها  تمرین کششی است چون بر دیسک کمر فشار زیادی وارد میشود احتمال آسیب بر دیسک کمر زیاد است و باعث بیماری میشود پس در هنگام ورزش انتخاب درست و مناسب بر حسب بیماری باید داشته باشیم
 دستگاه تنس (Tens) که برای کاهش درد عضلات به کار می‌رود، فقط در حیطه تخصصی فیزیوتراپ‌ها است و افراد دیگر بدون تجویز پزشک فیزیوتراپ، نمی‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین افرادی که وایت کت (یونیفرم) پزشکی ندارند، نمی‌توانند در مراکز درمانی و غیر درمانی الکتروتراپی انجام دهند.

تا ۳ ساعت ابتدای روز(صبح) و ساعت پایانی روز (غروب) که خسته هستید، ورزش نکنید، زیرا بسیار آسیب زا است، به دلیل این‍که دیسک کمر در این زمان بسیار پرآب است و در مرحله خطر قرار دارد. ابتدا باید با قدم زدن آهسته، آب “دیسک کمر” را کاهش و این عضو را از حالت خطر خارج کنیم،  بعد به نرمش بپردازیم.

تردمیل فشار زیادی به زانو و کمر وارد می‌کند و بیمارانی که مبتلا به کمر درد و زانو درد هستند، نباید از این دستگاه استفاده کنند و لازم است با راه رفتن و دویدن آرام به استخوان‌های کمر و زانو اکسیژن برسانند.

برای استفاده از تردمیل، باید سرعت دستگاه با نقباضات عضله هماهنگ باشد. قبل از استفاده از تردمیل، باید ابتدا قدرت عضلات تقویت شده و توان فرد بالا رفته بعد از تردمیل استفاده کند. به همین دلیل عمده کسانی‌که از این دستگاه ورزشی استفاده می‌کنند، دچار زانو درد و کمر درد هستند، زیرا بدون آمادگی قبلی از تردمیل استفاده می‌کنند.

آب درمانی حتی برای افردی‌که دچار اضافه وزن هستند، و یا حتی مبتلا به کمر دردند، زیاد توصیه نمی‌شود، زیرا عضلات در آب کاملا سست شده و بعد از بیرون آمدن از آب با همین عضلات ضعیف شده شروع به راه رفتن می‌کنند، و این عمل صدمات بسیار زیادی را به افراد وارد می‌آورد.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *