افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ورزش برای این بیماران قلبی مضر است

ورزش برای این بیماران قلبی مضر است

hhs2969

اگر مشکلات قلبی دارید باید با توجه به نوع مشکل قلبی نوع ورزش را انتخاب کنید و لازم است بدانید برخی بیماران قلبی نباید تا مدتی ورزش کنند بخوانید در این مطلب درباره ورزش برای این بیماران قلبی مضر است از گفته متخصصان .

احمد باقری مقدم در بهداشت و درمان  در رابطه با موضوع ورزش در بیماران مبتلا به مشکلات قلبی، اظهارداشت: ورزش برای این بیماران به ندرت ممنوع شده مگر اینکه دچار نارسایی شدید قلبی یا بیماری مربوط به دریچه قلب باشند، همچنین اگر فردی به تازگی دچار یک سکته قلبی شده باشد، ورزش کردن برای وی ممنوع است مگر اینکه با توصیه پزشک معالج و تحت نظر آن باشد.

متخصص پزشکی ورزشی به بیماران قلبی، توصیه کرد: قبل از شروع برنامه ورزشی با یک پزشک مشورت کرده و بعد از ارزیابی شرایط جسمانی برنامه‌ ورزشی خود را تنظیم کنند برخی از این افراد ممکن است به توصیه پزشک به مراکز بازتوانی قلبی معرفی شوند ولی باید توجه داشت که به طور کلی تست قلبی برای شروع ورزش در این بیماران حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه مدت ورزش کردن و شدت آن در بیماران قلبی نسبت به سایر افراد کمتر است، خاطر نشان کرد: این افراد در صورتی که حین ورزش کردن دچار خستگی، تنگی نفس، سردرد، تورم پاها، تپش قلب، کاهش سطح هوشیاری یا اختلال گفتاری شوند باید سریع ورزش را قطع کرده و اگر داروی مناسب همراهشان است استفاده کنند.

باقری‌مقدم در پایان گفت: توصیه می‌شود بیماران مبتلا به مشکلات قلبی همیشه اطلاعات فردی مختصری همراهشان باشد تا در صورت وقوع حادثه برای آنها بتوان اقدام مناسب را برایشان انجام داد؛ همچنین داشتن یک همراه هنگام ورزش یا پیاده‌روی ورزشی برای این افراد پیشنهاد می‌شود.

پزشکین : ورزش برای این بیماران قلبی مضر است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *