افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

هنگام رفع چین و چروک صورت احتمال کوری وجود دارد

 

  • وقتی این مواد به دور چشم تزریق می شوند، ممکن است به طور تصادفی وارد رگ های خونی صورت شوند و به سرخرگ چشم راه پیدا کنند و مانع خونرسانی به چشم شوند. اگرچه این اتفاق زیاد رخ نمی دهد، اما می تواند باعث کوری شود.

 

شما تا به حال از تزریق چربی استفاده کرده اید؟ می دانید چه عوارضی را میتواند برای شما در پی داشته باشد؟ شاید خیلی از افراد برای رفع چین و چروک صورت به تزریق چربی فکر کنند ولی خیلی از آنها نمی دانند که گاهی تزریق این مواد اثرات وحشتناکی همچون کوری را به همراه دارد.

به نقل از بهداشت نیوز به نقل از سلامانه، طبق یک گزارش جدید، ۳ نفر بر اثر این کار بینایی خود را از دست داده اند.
تزریق چربی، کلاژن یا دیگر مواد و محصولات زیبایی به زیر پوست، بسیار مرسوم است اما نکته مهم این جا است که سازمان غذا و داروی آمریکا، این «فیلر»ها را برای بخش میانی صورت تایید کرده، مثلا برای گوشه دهان. این مواد برای استفاده دور چشم تایید نشده اند و اگرچه به طور گسترده برای برداشتن چروک دور چشم یا پیشانی استفاده می شوند، ولی ممکن است این کار تبعات بدی داشته باشد.
وقتی این مواد به دور چشم تزریق می شوند، ممکن است به طور تصادفی وارد رگ های خونی صورت شوند و به سرخرگ چشم راه پیدا کنند و مانع خونرسانی به چشم شوند. اگرچه این اتفاق زیاد رخ نمی دهد، اما می تواند باعث کوری شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *