افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

همه چیز درباره آب میوه

آیا کسی پیدا میشود که از یک لیوان آب میوه خنک و طبیعی بگذرد ؟
شما نیاز به آشنا شدن با یک سری موارد دارید تا آب میوه طبیعی را از آب میوه ی مصنوعی تشخیص دهید.
بهترین انتخاب ها نوشیدن آب سبزیجات است که جزو بهترین نوشیدنی هاست برای مثال لیکوپین موجود در آب گوجه فرنگی احتمال بروز سرطان پروستات را کاهش میدهدو یا آب چغندر که برای کاهش فشار خون مفید می باشد تفاله های ریز موجود در اب سبزیجات دارای فیبر میباشند که در کاهش گرسنگی موثر میباشد اما به نسبت خود سبزیجات فیبر کمتری دارد.

MIN

وقتی آب سبزیجات مصرف میکنی نسبت به زمانی که آب میوه مینوشی شکر و کالری کمتری دریافت میکنی. میزان سدیم بدن خود را با آزمایش های مربوط چک کنید و نوشیدنی های کم نمک مصرف کنید .

نوشیدنی های نامناسب
چون کارخانه ای هستند مقدار زیادی شکر و کالری دارند و از نظر مواد مغذی ضعیف هستند مقدار کمی از این محصولات آب میوه طبیعی هستند و نوشیدن آب بهتر از نوشیدن آب میوه مصنوعی است یا نوشیدن آب میوه های طبیعی که خودتان در منزل درست میکنید .

نوشیدنی های مناسب و مطلوب

آب انار : خون را تصفیه میکند . باعث پایین آمدن فشار خون میشود .آب انار چربی های اضافه را آب میکند میزان تشکیل سلول های چربی در اطراف شکم در افرادی که آب انار مصرف میکنند کاهش می یابد . خواص آنتی اکسیدانی انار تاثیر زیادی بر کاهش احتمال ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی دارد و همینطور از ایجاد کلسترول بد جلوگیری میکند.

آب آلو بخارا : موجب تحریک عضلات نرم روده میشود برای برطرف شدن یبوست مناسب می باشد و یک ملین محسوب می شود از نظر آهن و پتاسیم غنی بوده و برای کسانی که فشار خون بالا دارند بسیار مناسب است اثر آنتی اکسیدانی و ضد سرطان دارد .

آب پرتغال : به بهبود سلامت پوست موها و ناخن ها کمک میکند به زیبایی و شادابی چهره می افزاید سرشار از ویتامین
میباشد و آنتی اکسیدان کمتری نسبت به آب میوه های تیره دارند از قبیل زغال اخته انار و انگور .

اب انگور : نوشیدن آب انکور در صبح به درمان میگرن کمک میکند . آب انگور اختلالات خونی را درمان میکند برای پاکسازی خون فوق العاده است سموم مضر بدن را از

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *