افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نکات بسیار مهمی برای خانم هایی که صورت گرد دارند

AndroidOnlineNewsImage.aspx

هدف از اين مطلب آموزش آرايش براي نرمال کردن صورت هاي گرد است. براي اين افراد بايد آرايش به نحوي باشد که حالت صورت را از گرد بوده خارج و کشيده، لاغر و بيضي شکل کند.در ادامه مطلب هشت نکته کلیدی را مطالعه کنید

اين رازها و نکات عبارتند از:


۱ – براي نرمال و کشيده شدن صورت بايد موهايتان را از دو طرف گوش به سمت عقب محکم بکشيد و فيکس کنيد و قسمت جلو مويتان را از سمت پيشاني رو به بالا حرکت حالت دهيد تا صورت شما از حالت گرد خارج شود.

۲ – اگر پيشاني بلندي داريد موي جلوي سرتان را به يک سمت حالت دهيد و اگر پيشاني تان کوتاه است موهايتان را رو به بالا جمع کنيد و هرگز چتري نگذاريد.

۳ – کرم پودر مناسب براي صورت هاي گرد بايد به رنگ هايي با پايه صورتي بايد تا گردي صورت را کم کند. استفاده از رنگ هاي روشن براي ميکاپ صورتهاي گرد توصيه نمي شود و بهتر است تا جايي که امکان دارد رنگهاي روشن به کار نبرند.

۴ – اگر چشم هاي شما درشت است خط چشم نکشيد و فقط پلک بالا و پاييني تان را ريمل بزنيد. اگر چشم هاي تان خيلي درشت نيست يک خط چشم شکسته و رو به بالا براي شما کاملا مناسب است.

۵ – رژگونه تان را از روي استخوان گونه رو به بالا تا نزديک چشم تان بکشيد.

۶ – يک رژ لب پر رنگ و با يک زنگ گرم براي کشيده نشان دادن صورت شما مناسب است.

۷ – بهترين سايه براي چشم هايتان رنگ هاي تيره مثل خاکستري تيره و دودي است. بهتر است سايه شما حالت تيز و رو به بالا داشته باشد.

۸ – مهم تر از همه اين که حتما ابروهايتان را رو به بالا برداريد و به آن حالت شکسته يا گرد بدهيد تا گردي صورت تان کم شود.
با انجام موارد ذکر شده مي توانيد از گردي صورت خود کم کنيد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *