افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نکاتی درباره ورزش صورت

بسیاری از افراد سوالی درباره ورزش صورت می پرسند حال مطالبی مزتبط با این موضوع برایتان قرار داده ایم.اگر در هنگام آفتاب از عینک استفاده می‌کنید، لزومی ندارد که دایم اخم کرده و در پیشانی خود چروک ایجاد کنید . در کشیدن سیگار به دلیل فرم پک زدن به آن در اطراف لب خطوطی به مرور حاصل می‌شود و به خصوص اطراف خارجی چشم نیز در سیگاری‌ها به صورت یک‌طرفه یا هر دو چشم چروک‌هایی به دلیل همین عادت ناصحیح پدید می‌آید.

اگر کمی دقت کنید، می‌بینید می‌توان به راحتی از ایجاد چین و چروک اضافی در صورت پیشگیری کرد. بسیار می‌بینم که در برخی آرایشگاه‌ها و یا حتی بعضی افراد ناآگاه توصیه می‌کنند که روزی برای مثال چند بار فلان حرکت را در صورت انجام بده و به اصطلاح ورزش صورت کن. تاکید می‌کنم که اگر به طور مرتب و روزانه ورزش صورت انجام می‌دهید، در واقع گویا به عمد ظرافت چهره‌تان را نابود می‌کنید و دو عضله بالای ابروهایتان پس از مدتی مانند عضله مردانه بیرون زده خواهد شد و شما را به مطب متخصصان روانه می‌کند. بنابراین اجرای تجویزهای ناآگاهانه و دستکاری‌های بیهوده پوست،

به خصوص در صورت را که از منظر زیبایی می‌تواند روحیه شما را تحت‌الشعاع قرار دهد ممنوع کنید.چرا وقتی به خانمی می‌گوییم کبودی دور چشم شما زمینه ژنتیکی یا فامیلی دارد و درمان خاصی برای نابودی‌اش نداریم، دوباره به سراغ تبلیغات گوناگون می‌رود و از افرادی که ادعا دارند، با لیزر صددرصد مشکل کبودی دور چشم آنها را برطرف می‌کنند کمک می‌گیرد؟ همکاران دیگر نیز بارها بر این موضوع تاکید داشته‌اند که شما اغلب از متخصصان پوست و مو چنین ادعاهایی را نخواهید شنید و آنها با علم به موضوع و نوع مشکل شما توصیه درمانی را تجویز می‌کنند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *