افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نوشیدنی های چربی سوز

zz

آب:
وقتی می خواهید وزن کم کنید، خیلی مهم است که بدنتان به میزان کافی آب داشته باشد . نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز به بدن شما کمک می کند تا تعادل مایعات خود را حفظ کند و علاوه بر این باعث می شود که شما بیشتر احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید..

چای سرد نعنایی:
این نوشیدنی علاوه بر اینکه تشنگی شما را برطرف می کند و در فصل تابستان به شما طراوت و شادابی می دهد ، برای صاف کردن شکم شما هم مفید است. نعناع به شکم شما کمک می کند که چربی ها را بسوزاند و غذاهای پر چرب مثل برگرها و استیک ها به سرعت هضم شود و به این ترتیب مانع از نفخ کردن شکم می شود..

آب هندوانه:
یکی از بهترین و و سالم ترین آبمیوه های دنیا ،آب هندوانه است که می توانید به کمک آن میزان بسیار زیادی از آب بدن را تامین  و همچنین چربی های اضافی را بسوزانید. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر ذره ای به آن شربت و یا شکر اضافه کنید دیگر آن حالت اصلی خودش را ندارد. آب هندوانه همچنین ویتامین های بسیار زیادی مانند آمینواسیدهای لازم و همچنین لیکوپن های ضد سرطانی دارد..

آب آناناس:
بار دیگر یکی از میوه های مفید برای چربی سوزی را در پیش داریم. آناناس شاید از دسته میوه های بسیار شیرین باشد اما آب آن در صورتی که به طور طبیعی استفاده شود می تواند  چربی های بدن را کاملا نابود کند. آب آناناس دارای موادی است که کمک می کند تا چربی ها به راحتی خرد شوند..

شکلات تلخ:
تا به حال اسمی از نوشیدنی های شکلاتی شنیده اید؟ این نوشیدنی ها با آب کردن شکلات های تلخ و یا ترکیبی به وجود می آیند. اگر از شکلات های بسیار اصیل استفاده کنید می توانید به راحتی بدنی بسیار خوب و همچنین شکمی صاف و بدون چربی داشته باشید..

چای سبز:
در مورد چای سبز مطالب بسیار زیادی تا به حال گفته شده است و یکی از اصلی ترین آنها قدرت چربی سوزی چای سبز است. این نوشیدنی را می توانید بعد از ورزش و یا بعد از حمام کردن استفاده کنید. در این مواقع چای سبز بیشتری اثر را روی بدن دارد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *