افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نمک و درمان میگرن

نمک و درمان میگرن

درمان-میگرن-در-یک-دقیقه-unu.ir_

میگرن به سردردهای خیلی شدید گفته می شود پژوهشگران پس از مطالعات و آزمایشات زیاد به این نتیجه رسیده اند که نمک در تسکین این درد موثر است همراه ما باشید با اطلاعاتی درباره نمک و درمان میگرن .

تحقیقات حاکی از آن است که نمک می‌تواند در پیشگیری و کنترل دردهای میگرنی بسیار سریع و تاثیرگذار عمل کند.

بسیاری از افراد از دردهای میگرنی رنج می‌برند و این درد طاقت آن‌ها را بریده است. این دردهای مکرر و ناگهانی زندگی روزمره و فعالیت‌های روزانه افراد به خصوص افراد شاغل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

محققان نشان داده‌اند که زنان سه برابر بیشتر از مردان به میگرن مبتلا می‌شوند. بیشتر افراد که از این بیماری رنج می‌برند هنگام حملات میگرنی به دارو رجوع می‌کنند. با وجود اینکه داروها می‌تواند در تسکین دردهایی از این قبیل موثر باشد اما نباید فراموش کرد که درمان آن‌ها موقتی است و علاوه بر اینکه این داروها اثرات جانبی بی‌شماری دارند، موجب می‌شود بدن به مصرف آن‌ها عادت کند و در بیشتر اوقات بسیار پرهزینه است.

از طرف دیگر، این داروهای مسکن که به هنگام حملات میگرنی استفاده می‌شود مدتی طول می‌کشد تا اثر کند و تا اثرگذاری آن فرد باید درد را تحمل کند.

می‌توان میگرن را در خانه به طور طبیعی بسیار سریع با راهی آسان و تقریبا رایگان درمان کرد. برای این کار به نمک، آب و آب لیمو نیاز دارید. یک لیوان آب را ابتدا با چند قاشق آب‌لیمو ترکیب کنید سپس چند قاشق نمک به آن اضافه کنید و میل کنید. میزان نمک باید از لیمو بیشتر باشد.

قبل از انجام این کار باید بدانید که هر نوع نمکی مناسب این کار نیست و تاثیرگذارترین نمک برای این کار نمک صورتی هیمالایی است. این نمک با تولید الکترولیت به تسکین فوری درد میگرن شما کمک می‌کند. علاوه بر این، ترکیب نمک و آب‌لیمو بسیار موثر است. می‌توانید یک لیمو را ببرید و آن را روی پیشانی خود قرار دهید و ماساژ دهید تا به طور موضعی درد میگرن را کاهش دهید.

پزشکین : نمک و درمان میگرن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *