افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نشانه های رابطه جنسی در دختر

wq

۱-پرده بکارت شل و متسع و دارای سوراخ بدون پارگی یا شلی پرده بکارت و متسع شدن سوراخ میانی آن و بعلت شلی پرده بکارت و اتساع سوراخ میانی آن – دو انگشت به آسانی وارد مهبل شده و با لمس دیواره مهبل – صاف شدن نسبی چینهای مهبل بخوبی احساس می‌گردد.

۲- دهلیز فرج و دهانه مهبل وسیع یعنی اتساع دهلیز فرج فاصله‌ای بین دو قسمت سطحی لب‌های فرج تا پرده بکارت است که معمولاً ۲/۵ – ۴ سانتیمتر طول دارد. بعلت آمیزش مکرر لب‌های فرج از هم دور شده و دهلیز متسع می‌گردد.

۳- مخاط مهبل نسبتاً ضخیم و چین‌های اندکی صافتر و دارای چینهای جدا شده از هم.

۴- خواب چینها نامنظم است و به یک سو نیست.

۵- مجرای مهبل باز و معمولاً تا دو سوم آن قابل رویت است یعنی گشادی مجرای مهبل در اثر صاف شدن نسبی چینهای مهبل – بطوری‌که مجرای مهبل معمولاً تا حدود دو سوم طول خود کاملاً نمایان است. چین‌های باز شده مهبل بخوبی به چشم می خورد و خواب چینها بر خلاف دوشیزگان همه به یک سو یعنی بسوی دهانه مهبل نبوده و بطور نامنظم به این سو و آن سو است.

۶- قابل معاینه با انگشت است و حتی باز کردن آن با اسپکولوم‌های ظریف مقدور است و صدمه ای به مخاط وارد نمی‌شود.

۷- بعلت باز شدن چینهای مهبلی کانال مهبل طویل است.

نکته مهم تفاوت بین خون بکارت با خون قاعدگی یا خونی است که از پرده ترمیم یافته خارج می‌شود. معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می‌شود.

حداقلی برای خونریزی در این حالت نداریم ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد و یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است این است که این خونریزی نباید ادامه داشته باشد.نکته همین جا است اگر کسی اقدام به ترمیم بکارت نماید چون دیگر امکان استفاده از خون طبیعی ناشی از پارگی بکارت وجود ندارد معمولا میزان خونریزی بیشتری از حالت طبیعی به وجود خواهد آمد یا اصلا خونریزی نخواهد داشت. خون پرده بکارت معمولا سریع لخته می‌شود و تفاوتش با خون سایر قسمت‌های بدن این است که حاوی مقادیری سلول واژینال است.
بین خون ناشی از قاعدگی و خون پرده بکارت نیز تفاوت است چون خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.

۱ نظر

  1. باسلام
    روشهای تشخیص ارتباط جنسی و دخول واژینال یا مقعدی در زنان تا چه مدت زمان مقدور است و آیا امکان نمونه برداری دی ان ای برای تشخیص فردی که اقدام به ارتباط کرده وجود دارد؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *