افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مواد غذایی که جنسیت فرزند را تعیین می کند

download (2)

با پیشرفت علم حالا همه می توانند با مواد غذایی جنسیت فرزند خود را تعیین کنید در این پست مواد غذایی که جنسیت فرزند را تعیین می کند بیان می کنیم

.

این روزها برخی از زوج‌ها تمایلی به داشتن فرزندان زیاد ندارند و ترجیح می‌دهند یک یا دو فرزند داشته باشند از این رو تعیین جنسیت برایشان بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. به طور مثال می‌خواهند یک فرزند داشته باشند در این صورت برای دختر یا پسر شدن این یک فزرند نزد متخصصان تغذیه می‌روند تا به نتیجه‌ی دلخواه برسند.
تعیین جنسیت فرزند با تغذیه‌ی مادر ارتباطی دارد؟
از زمانی که برخی از متخصصان تغذیه اعلام کردند که می‌شود تا حدودی جنسیت جنین را تغییر داد بسیاری از زوج‌ها تمایل پیدا کردند تا قبل از فرزند‌دار شدن به این متخصصان مراجعه کنند. چرا که برخی خانواده‌ها به علت نداشتن یکی از دو جنس تعداد زیادی بارداری را یکی پس از درگیری و با فاصله‌ی کم داشته‌اند ولی به نتیجه‌ی مطلوب نرسیده‌اند و نه تنها بعضا سلامت مادر به خطر افتاده بلکه هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته است.
تأثیر ۶۰ تا ۷۰ درصدی تغذیه بر تغییر جنسیت جنین 
پیام فرح‌بخش، متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: از میان روش‌هایی که برخی از زوج‌ها برای تعیین جنسیت فرزندشان به آن متوسل می‌شوند می‌توان به علم تغذیه اشاره کرد که در این رابطه تست‌هایی بر روی حیوانات انجام شده است و مطالعات انسانی نیز در جریان است.
وی افزود: البته هنوز به صورت صد در صدی علم تغذیه توان تعیین جنسیت را ندارد و از آنچه که بیان می‌کنیم تنها توفیق در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد ار موارد است.
فرح‌بخش گفت: همچنین باید اضافه کرد رژیم‌های غذایی که متخصصان تغذیه پیشنهاد می‌کنند باید ۱۲ هفته قبل از عمل لقاح انجام شود.
غذاهایی که فرزند را پسر می‌کند!
فرح‌بخش اظهار داشت: از جمله کارهایی که برای پسر شدن فرزند می‌توان انجام داد قلیایی شدن محیط لقاح است که یکی از عواملی که در این زمینه مؤثر است اصلاح موجود در غذاها است.
وی تصریح کرد: استفاده از یون‌های سدیم و پتاسیم بیشتر در غذاهای مادر احتمال به وجود آمدن فرزند پسر را افزایش می‌دهد که در رابطه با سدیم استفاده از نمک و غذاهایی که بالقوه حاوی سدیم هستند مانند :خیارشور و زیتون شور توصیه می‌شود البته میزان دریافت سدیم با نظر متخصص تغذیه باید انجام شود و افراط و تفریط در این زمینه را توصیه نمی‌کنیم.
فرح‌بخش گفت: میوه‌های حاوی پتاسیم نیز شامل موز، انجیر، انگور، انبه و آوکادو است.
غذاهایی که به کمک دوستداران فرزند دختر می‌آید
این متخصص تغذیه ادامه داد: برای دختر شدن جنین باید از غذاهایی استفاده کرد که حاوی کلسیم و منیزیم است.
فرح‌بخش خاطرنشان کرد: غذاهای حاوی کلسیم خانواده‌ی لبنیات است که شامل شیر، ماست، دوغ، پنیر و کشک می‌شود و غذاهای حاوی منیزیم که از آن جمله می‌توان به سبزیجات برگ سبز که حاوی کلروفیل هستند مثل سبزی خوردن اشاره نمود.
پزشکین : مواد غذایی که جنسیت فرزند را تعیین می کند

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *