افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مناسبترین زمان برای ورزش

بهترین زمان ورزش را بشناسید

در بسیاری از مطالعات سعی شده بهترین زمان ورزش در روز را مشخص کنند اما اکثر این مطالعات مربوط به ورزشکاران حرفه ای بوده است.

به گزارش پزشکین به نقل از مهر، برای ایجاد یک تناسب اندام کلی، هر زمان از روز که شما بتوانید ورزش کنید و برای شما راحت باشد، خوب است. در حقیقت بهترین زمان ورزش وقتی است که بتوانید آن را پیوسته و مداوم انجام دهید. چراکه تناسب اندام ناشی از ورزش منظم و مداوم است.

اگر شما یک فرد سحرخیز هستید که انرژی تان تا ساعت ۳ بعدازظهر به پایان می رسد بهتر است روزتان را با ورزش آغاز نمایید. اگر دوست دارید انفرادی ورزش کنید بهتر است زمانی که سالن ورزش خلوت است را انتخاب نمایید یا در منزل ورزش کنید.

حتی می توانید مدت ورزش روزانه تان را به سه بخش ۱۰ دقیقه ای تقسیم کنید. به عنوان مثال با پارک کردن خودروتان در فاصله دورتر از محل کار، ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید، در زمان ناهار ۱۰ دقیقه ورزش پشت میزی داشته باشید، و موقع رفتن هم ۱۰ دقیقه تا خودروتان پیاده روید.

تنها نکته اینجاست که حدالامکان نزدیک به زمان به رختخواب رفتن تان ورزش نکنید چراکه مانع از به خواب رفتن خوب شما می شود. حداقل دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب و یا حتی بیشتر ورزش نکنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *