افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مصرف مرتب این ۵ ماده غذایی میل جنسی را کاهش می دهد

download

 

قابل توجه افرادی که دچار بی میل جنسی می شوند پژوهشگران بیان کرده اند که مصرف مرتب این ۵ ماده غذایی میل جنسی را کاهش می دهد همرام ما باشید با آشنایی با این مواد غذایی .

۱.لیسوریس: این گیاه شیرین در صنعت شیرینی‌پزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه چون سطح تستوسترون را کاهش می‌دهد کاهنده میل جنسی هم در زنان و هم در مردان است.

۲.سویا: سویا یکی از مواد غذایی طبیعی غنی از ریزمغذی‌ها است. این دانه گیاهی منبع خوب پروتئین، قند، چربی، ویتامین‌های A، B، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، زینک و آهن است و به شکل‌های گوناگونی از جمله شیر سویا در بازار موجود است. با وجود تمامی فواید مصرف بالای آن می‌تواند میزان هورمون تستوسترون را در بدن کاهش دهد.

۳.مانت: مانت یک گیاه دارویی بسیار مشهور است که برای سیستم دستگاه گوارش مفید است. از این گیاه معمولا برای معطر کردن بستنی‌ها و انواع شکلات‌ها و آدامس‌ها بهره می‌برند. اما در عین حال که شکلات‌های حاوی این گیاه می‌تواند دهان شما را خوشبو کند بر میل جنسی‌تان تاثیر گذاشته و آن را کاهش می‌دهد.

۴.کینین: این ترکیب خوشبوکننده که در تهیه نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود کاهنده میزان تستوسترون است. این ترکیب مزه تلخی به نوشیدنی‌های گازدار می‌دهد و در مواجهه با اشعه ماورای بنفش قابل مشاهده است.

۵.کورنوفلاکس: کورنوفلاکس که از ذرت، شکر و ویتامین تهیه شده و همراه با شیر مصرف می‌شود همخوانی خوبی با میل جنسی ندارد.

پزشکین : مصرف مرتب این ۵ ماده غذایی میل جنسی را کاهش می دهد

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *