افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مراقبت از پوست قبل از خواب

5295_1

همیشه باید از پوست خود مراقبت کرد به ویژه قبل از خواب باید نکاتی را در مورد پوست رعایت کنیم مطالب زیر را مطالعه کنید تا بیشتر در مورد مراقبت از پوست خود بدانید:

 ۱. آرایش را پاک کنید

به گزارش پرشین وی فرقی نمی کند چه نوع آرایشی داشته اید،چه آرایش غلیظی برای یک جشن داشته اید و چه تنها کرم پودر سبکی در طول روز استفاده کرده اید، تمام آنها را باید قبل از خواب پاک کنید و این نکته را به عنوان یک قانون اجرا کنید.از یک پنبه یا دستمال کتان آغشته به لوسیون پاک کننده به منظور پاک کردن تمام سطوح آرایش استفاده کنید. آرایش چشم و اگر از موادی نیز برای بازو و پاها استفاده کرده اید ، فراموش نکنید که همه را باید پاک کنید.

 ۲. مرطوب کردن و ماساژ دادن پوست

به محض اینکه آرایش را از پوست پاک کردید ، می توانید قبل از خواب پوست را مرطوب کنید. اگر به پوست مرتب آب رسانی شود نرم و سالم تر باقی می ماند. در حین مرطوب کردن ، ماساژ سریعی نیز می توانید به پوست بدهید تا حس آرام تری قبل از خواب داشته باشید.

۳. استفاده از محلول شستشوی ملایم

احساس سبکی و جوشش حباب در روی پوست واقعا می تواند به راحت و سریع به خواب رفتن کمک کند. به گزارش پرشین وی یک محلول شستشوی صورت بر طبق نوع پوست خود انتخاب کرده و آلودگی های تمام روز را قبل از خواب از صورت بزدایید.نباید بیش از حد صورت خود را لایه برداری کنید چرا که در این صورت پوست خشک و زخم می شود.

 ۴. بخور دادن پوست صورت

بخوردادن پوست صورت موجب باز شدن منافذ پوست شده و مرطوب شدن پوست را افزایش می دهد. بخار آب گرم همچنین می تواند به کاهش استرس کمک کند. از دستگاه بخور صورت به عنوان یکی از روش های مراقبت قبل از خواب استفاده کنید و اگر ندارید می توانید به سادگی در یک ظرف آب را به جوش آورده و دولا شده و صورت را در معرض بخارقرار دهید.

 ۵. به میزان کافی آب به بدن برسانید

چندبار تاکنون شنیده اید که یک رژیم غذایی خوب و به گزارش پرشین وی نوشیدن آب برای زیبا ماندن لازم است؟ قبل از خواب یک لیوان آب بنوشید. آب به خارج کردن عناصر سمی از بدن کمک می کند. کارشناسان زیبایی همچنین اشاره می کنند که آب نوشیدن بر پوست تاثیرمثبت داشته و به این دلیل آن است که باید قبل از خواب به بدن آبرسانی کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *