افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ماسک موز و از بین بردن چین و چروک

ماسک

موز به عنوان یک داروی ضد چروک ماده ای فوق العاده است. و می توانید به سادگی با کمی موز یک ماسک صورت تهیه کنید. و از زیبایی خود لذت ببرید

روش تهیه:

 

یک چهارم موز را در مقداری آب بخیسانید تا حالت خامه ای پیدا کند. سپس آنرا روی صورت خود بمالید و بگذارید به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند. بعد از این مدت می توانید صورت خود را با آب گرم بشورید. بلافاصله بعد از شستشو کمی آب سرد به صورت خود بزنید و صورت خود را خشک کنید.

 

خواص ماسک موز : 

 

ماسک موز برای پوست خشک
موز به دلیل خواص مرطوب کنندگی طبیعی برای پوست های خشک بسیار مفید است. برای ساخت ماسک خانگی موز را له و ۱ قاشق عسل و بلغور جوی دوسر را به آن اضافه کنید. عسل باعث کاهش التهابات و مشکلات پوستی می شود، بغور جوی دوسر هم باعث پاک شدن سلول های مرده پوست و همچنین مانعی قوی برای ایجاد جوش های سر سیاه است. برای آنکه مواد ماسکتان از حالت سفتی در بیاید می توانید به آن کمی آب اضافه کنید تا به صورت خامه دراید.
اول صورت و گردن خود را بشورید و سپس ماسک را بزنید. به صورت مساوی مواد را  بر روی پوست پخش کنید و ۱۵ دقیقه بگذارید بر روی پوست بماند و سپس با آب ولرم پوست خود را بشورید.

ماسک موز برای پوست چرب
افرادی که دارای پوست چرب هستند می تتوانند عسل و ماست را با موز مخلوط کنند نصف فنجان ماست و عسل به اندازه دلخواه، به طور مساوی به روی صورت بزنید و سپس با آب سرد بشورید.
برای خلاف تبلیغات گول زننده تجاری استفاده از ماسک های طبیعی خانگی فوق العاده است پس این فرصت را از پوست خود نگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *