افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ماسک مناسب برای صورت عروس خانمها

اگر به دنبال ماسک مناسب برای صورت عروس خانمها می باشید مطلب زیر را حتما دنبال کنید.ماسک عروس یک ماسک شفاف کننده ولایه بردار می‌باشد ، ماسکی که قبل از میکاپ وآرایش بهترین گزینه است وپوست شما را آماده می‌کند تا آرایش وکرم روی صورت شما بخوابد ویک دست وزیبا باشد این ماسک از مواد گیاهی وکاملا طبیعی وساز گار با پوست درست می‌شود.

مواد اولیه:

۳ ق.غ. (۶۰گرم) پودر ژلاتین ۱ استکان آب مقطر (۶۰سی سی)

۱ ق.غ. پودر اکسید دوزنگ (سفید آب روی) (۲۰گرم)

۳ ق.غ. گلیسیرین (۳۰گرم)

طرز تهیه و مصرف:

آب مقطر را در ظرف فلزی ریخته پودر ژلاتین را در آن حل نموده نیم ساعت صبر کرده سپس گلیسیرین را به آن وارد نموده برای حرارت دادن در ظرف بزرگتر آب ریخته بر روی حرارت قرار دهید و ظرف محتوی مواد را در آن قرار داده (حرارت غیر مستقیم) مخلوط را به آرامی‌هم بزنید سپس پودر اکسید دوزنگ را به آن بیفزایید پس از ۱۰ دقیقه از روی حرارت برداشته در ظرف مخصوص بریزید . این ماسک پس از سرد شدن قابل مصرف می‌باشد.

برای مصرف مخلوط را مجددا گرم نموده و با پشت قاشق یا فرچه مقداری از آن بر روی صورت غیر از زیر چشم ان مالیده ۲۰ دقیقه صبر کرده سپس ماسک را از روی صورت بردارید برای برداشتن ماسک ابتدا یک طرف ماسک صورت را از روی صورت برداشته و سپس با ملایمت تمام ماسک را از روی صورت جدا کنید. این ماسک را می‌توان ۲ ساعت قبل از آرایش عروس استفاده نمود.

فواید:

با مصرف این ماسک پوستی شاداب و لطیف خواهید داشت.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *