افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ماست دارو درمان افسردگی

yogurt-cold

  • خوردن ماست پروبیوتیک نیز با کشتن میکروب‌ها و باکتری‌ها در روده در ارتباط است و مواد مخمر موجود در ماست می‌تواند در ایجاد روحیه مثبت و شاد موثر باشد.

بر اساس جدیدترین پژوهش‌های انجام شده خانم‌هایی که به طور منظم در رژیم غذایی خود ماست پرچرب مصرف می‌کنند، کمتر مبتلا به افسردگی می‌شوند.
خوردن روزانه یک کاسه ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری‌های مفید روده در ارتباط است و سبب می‌شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش، خلق و خوی افراد نیز بهتر شود و علائم بیماری افسردگی در آنها کاهش یابد.
خوردن ماست پروبیوتیک نیز با کشتن میکروب‌ها و باکتری‌ها در روده در ارتباط است و مواد مخمر موجود در ماست می‌تواند در ایجاد روحیه مثبت و شاد موثر باشد.
بر اساس آمارها افسردگی بالینی در سال‌های آینده به یکی از بیماری‌های بسیار شایع و با جامعه آماری بالا در سطح دنیا تبدیل خواهد شد و به دلیل اقداماتی که فرد مبتلا به افسردگی می‌تواند انجام دهد از جمله خودکشی یا اقدامات جنایت‌آمیز، کشورهای صنعتی از رشد این بیماری در هراس هستند.
علل مختلفی باعث ابتلای شما یا اعضای خانواده‌تان به این بیماری می‌شود از جمله، عوامل ژنتیکی، محیط زندگی، نوع تغذیه و حوادث پیرامون و روزمره که می‌تواند از افسردگی خفیف تا انواع حاد را ایجاد کند.
به منظور محافظت از بدن در برابر این بیماری روحی سخت درمان، علاوه بر شادزیستی، مثبت‌اندیشی، مشاوره با متخصص، می‌توان با خوردن مواد غذایی سالم به‌ویژه ماست پرچرب به میزان ۶ وعده در هفته تا ۳۲ درصد کمتر از سایرین در معرض ابتلا به آن قرار گرفت.
این تحقیقات توسط پژوهشگران دانشگاه آکسفورد انجام شده است و کارشناسان امیدوارند از این مکمل درمانی طبیعی و بی‌ضرر برای درمان بیماران مبتلا به افسردگی و کاهش علائم بیماری استفاده کنند.
ماست منبع غنی از کلسیم، انواع پروتئین و مواد معدنی است و برای حفظ تراکم استخوان‌ها، جلوگیری از چاقی و ابتلا به دیابت، همین‌طور حفظ زیبایی پوست و مو بسیار مفید است.
شما می‌توانید در مواقعی که دچار استرس یا ناراحتی هستید در کنار غذا از ماست پرچرب استفاده کنید تا خیلی زود روحیه خود را بدست آورید و کمتر دچار نوسانات خلقی شوید.

امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *