افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لیپوماتیک روش زیبا کردن پاها

لیپوماتیک روش زیبا کردن پاها

361371_ESFQ8OAv

پاهای هر فرد زیبایی اندام او را بیشتر نشان می دهد اگر دارای ران های چاق و از اندام خود راضی نیستید در این جا لیپوماتیک روش زیبا کردن پاها را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید .

زیبایی پاها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، گاهی افراد برای رسیدن به پاهایی زیبا مدت ها ورزش می کنند و رژیم های سخت می گیرند، برخی افراد دارای پاهایی لاغر هستند اما در مقابل تجمع چربی برخی افراد در ران ها او قرار دارد .

دیده می شود که افراد همراه با داشتن بالا تنه ی لاغر و زیبا دارای پایین تنه ی چاق و پر چربی هستند ، به همین جهت نیز روزانه مدت زمان بسیاری را صرف پیاده روی و یا ورزش هایی مخصوص برای لاغر شدن پاها می کنند.

یک راه مطمئن و بی دردسر برای داشتن پاهایی زیبا

لیپوماتیک یک روش موثر برای برداشتن چربی های ناحیه ران و ساق پا می باشد ، به کمک این جراحی می توانید چر بی های ران را برداشته و پاهای خود را خوش فرم و زیبا کنید .

این جراحی برای افرادی مناسب است که بغل ران دارند و یا اینکه داخل ران آنها حجم بسیاری از چربی انباشته شده است .

در اثر لاغری با لیپوماتیک حالت پوست پرتقالی پاها نیز از بین میرود و شکل ظاهری آن بسیار زیبا و صاف می شود .

این جراحی که یک راه مطمئن و بی خطر برای رفع چاقی های موضعی است می تواند به شما در داشتن یک اندام ایده آل و زیبا کمک کند . به کمک این روش می توانید مقادیر قابل توجهی از چربی را از نواحی مختلف بدن و به خصوص پاها بیرون بکشید و زیبایی اندام را برای مدت های طولانی تجربه کنید .

در لیپوماتیک ران ها جراح با استفاده از دستگاه لیپوماتیک چربی های این ناحیه را بیرون می کشد، این جراحی که نیازی به برش و یا بخیه ندارد ، با ایجاد یک شکاف بسیار کوچک در قسمتی مشخص انجام می شود، بعد از جراحی فرد می تواند به محل کار و یا منزل بازگردد زیرا این عمل نیازی به بستری نداشته و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

پزشکین : لیپوماتیک روش زیبا کردن پاها

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *