افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لیفت ابرو و عوارض آن

46

 

  • لیفت ابرو می تواند ضمن باز گرداندن ابرو به سمت بالای پلک ، چروک های اطراف بینی و پیشانی را هم  کاهش دهد و زیبایی را به فرد بازگرداند.

دکتر سید جواد امیری زاد گفت: درخواست لیفت ابرو در سنین جوانی بسیار رواج یافته این درحالی است که این عمل برای سنین کمتر از ۳۰ سال به هیچ عنوان توصیه نمی شود.مگر در موارد بسیار خاص که فرد دچار مشکلات جدی شده باشد.
اما این روزها بسیار دیده می شود که برخی از پزشکان به دلیل مسائل مالی این عمل را انجام می دهند . این درحالی است که علاقه مندان باید بدانند ، لیفت ابرو در سنین جوانی می تواند عوارض جبران ناپذیری مانند عدم تقارن صورت،  بی حسی و یا  احساس خارش شدید در پوست، خشکی چشم، باقی ماندن جای زخم و بالارفتن خط رویش مو را به دنبال داشته باشد.
دبیر انجمن جراحان پلاستیک  با بیان این که لیفت ابرو برای افراد میانسال مناسب است، گفت :  فاصله چشم تا ابرو در سنین میانسالی به بعد کاهش می یابد، به طوری که گاهی دیده می شود ابرو پایین تر از حالت معمول و نزدیک پلک فوقانی قرار می گیرد . در چنین شرایطی لیفت ابرو می تواند ضمن باز گرداندن ابرو به سمت بالای پلک ، چروک های اطراف بینی و پیشانی را هم  کاهش دهد و زیبایی را به فرد بازگرداند. اما توجه به این نکته ضروری است که نخستین و مهم ترین اقدام ، انتخاب جراحی قابل اعتماد و کاردان است .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *