افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رژیم لاغری ۱۴ روزه

a027581715102a

  • تا جای ممکن سبزیجات را خام مصرف نمایید تا ویتامینها و مواد معدنی آنها حفظ شود و گر می خواهید آن را بپزید اول آب را بججوشانید، کمی نمک اضافه کرده و سبزیجات را در آن بریزید

 

با این رژیم مدت ۱۴ روز ۵/۴ الی ۵/۶ کیلو از وزن شما کم می شود. در این رژیم روزانه مجازید از غذاهای زیر به غیر از سبزیجات و میوه جات که غذاهای عمده این رژیم هستند میل نمایید.
حدود ۶۰ گرم پنیر
یک فنجان سوپ سبزی شامل پیاز، گوجه فرنگی، قارچ
یک قطعه نان و ۴ عدد بیسکوییت
۵ قاشق غذاخوری ماست و یا به جای نان و بیسکوییت و ماست یک فنجان ماکارونی که باید به تدریج این مواد را حذف کرد و مجازید به اندازه ۴ فنجان سبزیجات زیر را در طول روز میل کنید.
کلم فندوقی، لوبیا سبز، کلم پیچ، گل کلم، بادمجان، قارچ، اسفناج، ترب، کاهو، فلفل سبز، کرفس، تربچه، خیار، گوجه فرنگی و پیاز.
تا ۴ بار می توانیداز میوه های زیر مصرف کنید ولی فقط به اندازه های گفته شده
۲ عدد آلوی تازه یا هلو، یا شلیل یا نارنگی
نصف گریپ فروت یا طالبی
یک فنجان هندوانه
یک عدد سیب یا موز یا پرتقال
یک فنجان گیلاس یا توت سیاه یا توت فرنگی یا تمشک
در این رژیم به اندازه کافی آب یا قهوه یا چای بنوشید ولی نباید تخم مرغ یا گوشت یا هر غذای دیگری که در لیست نیست مصرف کنید.
راهنمایی: تا جای ممکن سبزیجات را خام مصرف نمایید تا ویتامینها و مواد معدنی آنها حفظ شود و گر می خواهید آن را بپزید اول آب را بججوشانید، کمی نمک اضافه کرده و سبزیجات را در آن بریزید و بعد از دوباره به جوش آمدن حرارت را کم کنید و نگذارید سبزی زیاد له شود. سبزیجات را با ادویه یا سرکه مصرف کنید. از مصرف سس و کرم بپرهیزید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *