افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

قند خون دارید بامیه بخورید

025379024279255102a

  • کارشناسان تغذیه می گویند که راز اعجاز خواص بامیه در درمان دیابت، در ماده کف مانند و زلالی است که در نتیجه خیساندن آن در آب به دست می آید. تحقیقات نشان می دهند

مصرف بامیه فایده های زیادی برای تنظیم قندخون افراد دیابتی فایده های بسیاری دارد کنترل انسولین بدن با کمک این ماده غذایی به خوبی امکانپذیر است کارشناسان  تغذیه به افراد مبتلا به امراض  قندی مصرف بامیه را به صورت هفتگی پیشنهاد می کنند در ادامه روش تهیه غذاهای مختلف با استفاده از بامیه را توضیح خواهیم داد .

افراد دیابتی همیشه به دنبال مواد غذایی و خوراکی‌هایی هستند که آنها را در تنظیم کردن و کنترل انسولین در بدنشان کمک کند. بامیه یکی از خوراکی‌های طبیعی است که میتواند در این روند همیار شما باشد. خواص بامیه و ترکیبات آن به کنترل میزان انسولین کمک می‌کنند. در این مطلب به طرز تهیه نوشیدنی بامیه برای افراد دیابتی خواهیم پرداخت.

 

خواص بامیه برای افراد دیابتی

این نوشیدنی، تأثیر حیرت آوری در درمان دیابت و تنظیم میزان انسولین خون و رهایی همیشگی از عوارض این بیماری مزمن و مشکلات جانبی متعدد آن دارد.

مشاوران تأکید می کنند که نوشیدن آب بامیه سبز، ظرف دو ماه یا اندکی بیشتر دیابت را درمان می کند. می توان به منظور در امان ماندن از هر گونه عوارض جانبی یا عوارض پیش بینی نشده، و نیز کسب اطمینان از نتایج حیرت آور مصرف این مایع، این روش درمانی را زیر نظر پزشک متخصص در زمینه علوم تغذیه یا متخصص داخلی و دیابت آزمایش کرد.

کارشناسان تغذیه می گویند که راز اعجاز خواص بامیه در درمان دیابت، در ماده کف مانند و زلالی است که در نتیجه خیساندن آن در آب به دست می آید. تحقیقات نشان می دهند که این ماده طبق مراحل و تدابیر زیر قدرت درمان زیاد در مدت زمان کوتاه را دارد:

۱- دو یا سه عدد بامیه متوسط تهیه کنید.

۲- سر و ته بامیه را جدا کنید.

۳- هر بامیه را به طور اریب به چند قطعه با عرض متوسط ببرید.

۴- بامیه های خرد شده را یک ظرف آب متوسط قرار دهید.

۵- سر ظرف را بپوشانید و آن را به مدت ۱۲ ساعت در دمای اتاق رها کنید. ظرف را در یخچال قرار ندهید.

۶- سپس آب و کفهای حاصل از بامیه در ظرف را سربکشید. بامیه ها خرد شده را هم می توانید در دهان گذاشته و بمکید تا ماده کف مانند آن را به این ترتیب استخراج کنید. بامیه را نجوید و نخورید.

۷- همین روش را ظرف ۲۴ ساعت باز هم تکرار کنید و ظرف این مدت دو کاسه به همین ترتیب تهیه کرده و سربکشید.

۸- تا نیم ساعت پس از مصرف این نوشیدنی، از خوردن و آشامیدن چیز دیگر اجتناب کنید بهتر از این محلول را صبح ها ناشتا شب قبل از خواب یا پس از شام مصرف کنید.

۹- این شیوه درمان را بدون توقف دنبال کنید و همزمان در منزل میزان قند خون را اندازی گیری کرده و آن را با قبل و بعد از نوشیدن این محلول مقایسه کنید.

۱۰- دو هفته بعد، ملاحظه خواهید کرد میزان قند خون البته به تناسب شدت و ضعف بیماری پایین آمده است. اینجاست که باید متناسب با تغییرات یا طبق دستور پزشک، مصرف این محلول را کاهش دهید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *