افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

قرمز کردن طبیعی لب ها

چگونه با روش های طبیعی لب های زیبا وصورتی داشته باشیم؟
خیلی از ما لب ها را به عنوان یک عضو از زیبایی فراموش کرده ایم ویا بهتر بگویم در مراقبت از این عضو کوتاهی کرده ایم شاید فکر می کنیم این عضو پیر نمی شود و یا نیاز به مراقبت ندارد اما لبها هم به مرور تیره وزیبایی خود را از دست می دهند .

swe

بنابر این برای حفظ این زیبایی باید مانند پوست از آن مراقبت ومحافظت کنیم . استفاده از ضد آفتاب در زیر رژلب می تواند در کم شدن وکم کردن تیرگی لبها به مرور زمان به شما کمک کند اما در این مقاله به روش های مراقبت از لب واسکراب های لایه بر دار و جوان کننده لب خواهیم پرداخت وبه شما خواهم گفت که چگونه به طور طبیعی می توانید لب های صورتی وزیبا داشته باشید .وهمچنین به مواد طبیعی که می تواند به جای رژلب عمل کند و لب های شما را قرمز تر نشان دهند اشاره خواهیم کرد. زیبایی لب در حفظ جوانی وزیبایی ما نقش مهمی دارد داشتن لب های زیبا وبراق بدون آرایش لب ،در نوع خود می تواند منحصر به فرد باشد .

۱ ) اسکراب لب خانگی
اگر لبهای شما تیره ومات شده اند وطراوت وتازگی خود را از دست داده اند می توانید با استفاده از این اسکراب لب ساده آن ها را روشن تر وجوان تر کنید . ۱ قاشق چای خوری قند سائیده شده را با یک قاشق چای خوری عسل ویک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید تا اسکراب خانگی برای لب های شما ساخته شود . این مخلوط را خوب به هم بزنید سپس برای یک تا دودقیقه لب های خود را با آن ماساژ دهید. تیرگی و ماتی لب ها از بین خواهد رفت ولب های شما به رنگ صورتی قبل در خواهد آمد .

۲ ) ماساژ لب با این روش
برای اینکه لب ها را به رنگ صورتی وبسیار نرم و درخشان در آورید ، سعی کنید به آرامی هرشب با مسواک مرطوب شده خود ،لبها را ماساژدهید اما به یاد داشته باشید این کار را به آرامی انجام دهید زیرا پوست لب بسیار نرم وحساس است . انجام این کار در داشتن لب های زیبا وصورتی بدون آرایش کمک خواهد کرد .

۳ )یک برش از خیار
ماساژ یک برش از خیار ر روی لب در روز به مدت چند دقیقه باعث تغذیه وروشن تر شدن لب های شما می شود .اینکار لبهای شما را به طور طبعی صورتی خواهد کرد .

۴ ) چغندر (رنگ رژ لب قرمز طبیعی)
آب چغندر می تواند به یک رنگ طبیعی زیبا برای قرمز کردن لب های شما تبدیل شود . شاید استفاده از رژ لب های آغشته به سرب برای همه خوشایند نباشد وشاید تجربه
به شما هم ثابت کرده باشد استفاده مداوم از رژ لب لب های شما را مات تر وتیره می کند واین به دلیل موادمضر درون بعضی از رژلب ها می باشد .
اما روش های طبیعی همیشه برای سلامت بهتر بوده وهست .آب چغندر نه تنها رنگ زیبا وطبعی دارد بلکه غنی از ویتامین ها وآنتی اکسیدان هاست .اگر شما آب چغندر را در شب قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید در صبح روز بعد ودر تمام طول روز بعد می توانید لب های قرمز و طبیعی داشته باشید وتا زمانی که آن را نشویید از روی لب شما نخواهد رفت .

۵ ) انار
دانه انار را له کنید وآب آن را روی لب های خود بزنید این کار لب های قرمز روشن تری به شما خواهد بخشید .

۶ ) گل سرخ
گل برگ های سرخ گل رز را در یک کاسه به خوبی له کنید این کار را تا زمانی که آب گل برگ ها را ببینید ادامه دهید .این خمیر له شده از گل برگ های قرمز رز را به همین صورت روی لب های خود ماساژ دهید تا رنگ آن جذب پوست لب های شما شود . این رژلب طبیعی نه تنها بوی خوبی دارد بلکه رنگ لب های شما را به طور طبیعی صورتی می کند .ومهمتر وبهتر از همه غنی از ویتامین های مفید برای پوست لبهای شما می باشد .

۷ ) آب هویج
آب هویج نیز مانند چغندر هم دارای رنگ طبیعی وهم غنی از ویتامین می باشد وخود به عنوان یک روشن کننده پوست وآنتی اکسیدان استفاده می شود شما می توانید از همان روش از آب هویج استفاده کنید ویا در طول روز با یک پنبه از آب هویج بر روی لب های خود بمالید .

۸ ) نارنجی
پوست پرتقال برای لب های تیره وکدر که رنگ طبیعی خود را از دست داده اند می تواند بسیار مفید باشد .بنابر این دفعه بعد که پرتقال خوردید پوست آن را نگه دارید و پوست آن را روی لب های خود مالش دهید به مدت یک تا دو دقیقه می بینید که لب های شما را روشن تر وسرخ تر خواهد کرد .

2 نظر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *