افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

قبل از ورزش این نوشیدنی را حتما بخورید

افزایش استقامت بدنی ورزشکاران

download

افزایش استقامت بدنی ورزشکاران

 

افزایش استقامت بدنی ورزشکاران : قابل توجه ورزشکاران و افراد ورزش دوست همانطور که می دانید ورزش یک دارو هست برای سلامت جسمی و روحی همه افراد و توصیه پزشکان به انجام هر چند زمانی اندک در طول شبانه روز به ورزش ، در این جا می خواهیم به معرفی نوسیدنی مفید و اثر بخش قبل ورزش به پردازیم .

کارشناسان دریافته‌اند مصرف قهوه می‌تواند میزان اثربخشی تمرینات ورزشی را در افراد به حد محسوسی افزایش دهد.

گفتنی است، تحقیقات جدید نشان داده است که مصرف کافئین می‌تواند سبب بهبود تمرینات ورزشی در افراد شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، مصرف قهوه به ویژه برای انجام تمرینات ورزشی چون دومیدانی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. کارشناسان با بررسی رژیم غذایی ورزشکاران رشته‌های دوچرخه‌سواری و دو دریافته‌اند، میزان قدرت ورزشکاران پس از مصرف قهوه افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

این نتایج حاصل تحقیقات محققان دانشگاه جورجیا است. کارشناسان علت را در وجود کافئین عنوان کرده‌اند که سبب افزایش استقامت بدنی ورزشکاران می‌شود.

پژوهشگران البته نوع، میزان و عطر قهوه مصرفی را در بروز استقامت ورزشکاران متفاوت اندازه‌گیری کرده‌اند. در عین حال کارشناسان هشدار می‌دهند مصرف قهوه توسط ورزشکاران باید تحت نظر و مشاوره متخصصان تغذیه صورت گیرد، به ویژه اگر قهوه به صورت آماده استفاده شود و یا فرد دیگری آن را تهیه کرده باشد که در این صورت فرد ورزشکاران اطلاع درستی در خصوص میزان کافئین دریافتی توسط بدن خود نخواهد داشت.

براساس گزارشات، کافئین به عنوان یک ماده محرک در برخی رشته‌ها و مسابقات جزو مواد نیروزا و دوپینگی محسوب می‌شود.

 

پزشکین : قبل از ورزش این نوشیدنی را حتما بخورید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *