افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

قابل توجه افرادی که تلگرام همسر خود را چک می کنند

قابل توجه افرادی که تلگرام همسر خود را چک می کنند

  • اگر کسی عادت به چک کردن همسر خود دارد بدون اینکه قبلاً خیانتی صورت گرفته باشد، به این معنی است که اعتماد به نفس بسیار پایینی دارد. احتمالاً نگران هستند که اگر مراقب نباشند، همسرش فردی جذاب‌تر از آنها پیدا کند.

 

افسانه وکیلی مشاور و روانشناس ازدواج و خانواده  گفت: برخی از زوجین به دلیل ناآگاهی فکر می‌کنند داشتن حریم خصوصی نوعی بی اعتمادی به همسر است و این تصور از جایی ناشی می‌شود که افراد حریم خصوصی را با دروغ‌گویی و مخفی کاری اشتباه می‌گیرند.

این مشاور و روانشناس ازدواج و خانواده بیان کرد: چنین موضوعات کوچکی باعث ایجاد وسواس فکری، حساسیت و بی محبتی بین افراد می‌شود به همین خاطر آسیب شناسی شبکه‌های مجازی از جمله مسائل مهمی است که در صورت توجه نکردن به آن می‌تواند حتی گاهی اوقات باعث جدایی زوجین شود.

وی بیان کرد: اگر کسی عادت به چک کردن همسر خود دارد بدون اینکه قبلاً خیانتی صورت گرفته باشد، به این معنی است که اعتماد به نفس بسیار پایینی دارد. احتمالاً نگران هستند که اگر مراقب نباشند، همسرش فردی جذاب‌تر از آنها پیدا کند. پس مراقب باشید اگر شما هم اهل اینطور چک کردن‌های آزاردهنده هستید، فقدان اعتماد شما می‌تواند به خیانت همسرتان در آخر منجر شود.

این روانشناس افزود: هر فردی این اختیار را دارد که یک سری از موضوعات را برای خود نگه دارد، مسائلی که مربوط به خود او و یا ارتباطش با والدین و یا خواهر و برادرش هست.همچنین حفظ حریم خصوصی اگر حدود درستی داشته باشد و مشکلی برای ارتباط زناشویی ایجاد نکند، به هیچ وجه آسیب رسان نیست.

وی یادآور شد: به طور کلی چک کردن گوشی همسرتان کار اشتباهی است و این کار اشتباه ناشی از امور خطایی است که شریک زندگی مرتکب می‌شود و به عبارتی می‌توان گفت که شبکه‌های مجازی مانند شمشیر دو لبه هستند که می‌توان هم استفاده مفید و هم استفاده مضر از آن داشت.

 

 

منبع : بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *