افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فواید و مضرات پوشیدن جوراب هنگام خواب

13

  • پژوهش نشان داد که گرم نگاه داشتن پاها، به بازتر شدن رگ‌های خونی پاها کمک کرده و زمان مناسب برای خواب را به مغز خبر می‌دهد. در این پژوهش ارتباط واضحی میان گرم نگاه داشتن پاها و زودتر و راحت‌تر به خواب رفتن مشاهده شده است.

 

نتایج یک پژوهش که محققان دانشگاه «گرونینجین» هلند انجام داده‌اند، بر اهمیت پوشیدن جوراب در هنگام خواب تاکید دارد. این پژوهش نشان داد که گرم نگاه داشتن پاها، به بازتر شدن رگ‌های خونی پاها کمک کرده و زمان مناسب برای خواب را به مغز خبر می‌دهد. در این پژوهش ارتباط واضحی میان گرم نگاه داشتن پاها و زودتر و راحت‌تر به خواب رفتن مشاهده شده است.

این پژوهش که در نشریات بریتانیایی منتشر شده، ثابت می‌کند، باز شدن رگ‌های خونی به بهتر شدن روابط جنسی منجر می‌شود، زیرا این مساله نقش مستقیمی با فعالیت‌های جنسی دارد.

براساس این پژوهش، ۸۰ درصد زوج‌هایی که هنگام خواب جوراب به پا می‌کنند، هنگام رابطه جنسی به مرحله ارگاسم می‌رسند اما این نسبت در میان آن هایی که بدون جوراب می‌خوابند، ۵۰ درصد است و این نسبت، تفاوت چشمگیری میان این دو گروه را نشان می‌دهد.

نتایج این این پژوهش غافلگیرکننده بود، زیرا که پیش از این، گمان می‌رفت پوشیدن جوراب به مدت طولانی موجب پدید آمدن حساسیت‌های باکتریایی می‌شود، در حالی که اینک پزشکان برای جلوگیری از عفونت باکتریایی و عفونت‌های قارچی به افراد توصیه می‌کنند هنگام خواب جوراب به پا کنند.

البته پزشکان کماکان تاکید می‌کنند پوشیدن جوراب بر روی پاها کثیف منجر به حساسیت‌ها و مشکلات قارچی و باکتریایی می‌شود. همچنین به پا کردن جوراب تنگ باعث نارسایی در خون رسانی به انگشان می‌شود.

منبع: الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *