افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فواید و اثرات به عقب راه رفتن بر سلامت بدن

hhh742

  • با پیاده روی در حالیکه شما ورزش می کنید و میزان زیادی کالری می سوزانید فشاری بر روی زانو نخواهید داشت. همچنین این ورزش کمک می کند که گروه عضلانی پا به اندازه ورزش تنیس تحرک و فعالیت داشته باشد.

 

بی شک شما هم علاقمند هستید تکنیک های جدید و سودمندی در مورد کم کردن وزن خود بدانید. سوزاندن کالری بیشتر و یا مصرف صحیح از کالری ها می تواند به عنوان یک علم شما را در مسیر سلامتی یاری کند.

در کنار از بین بردن کالری های اضافی، باید به نیرو و انرژی کافی در بدن نیز توجه داشت. ورزش از جمله پیاده روی می تواند در کنار رژیم های غذایی راه صحیحی برای کاهش وزن باشد.

پیاده روی و کالری سوزی

ورزشهای دسته جمعی به عنوان یک روش کالری سوز مفید می تواند کمک بزرگی به عنوان ورزش های قلبی عروقی باشند. همچنین می توان تاثیر به سزایی در عضله چهار سر بگذارند.

پیاده روی درهر حالت یکی از ورزشهایی است که با درنظر گرفتن هزینه بسیار اندک می تواند سود بسیار بالایی برای سلامتی بدن شما داشته باشد.

 

تاثیر پیاده روی بر روی عضلات پا

با پیاده روی در حالیکه شما ورزش می کنید و میزان زیادی کالری می سوزانید فشاری بر روی زانو نخواهید داشت. همچنین این ورزش کمک می کند که گروه عضلانی پا به اندازه ورزش تنیس تحرک و فعالیت داشته باشد.

جلوگیری از آسیب های زانو در پیاده روی

اگر شما پیاده روی مداوم به سمت جلو داشته باشید، ممکن است عضلات و مفاصل زانو دچار آسیب دیدگی شوند، در حالیکه در حالت عقب عقب رفتن این تاثیر تهاجمی را به وسیله عضلات پشت پا خنثی شده و حتی می تواند برای عضلات زانو موثر هم باشد. پس عقب عقب رفتن یا برعکس راه رفتن را نیز در پیاده روی روزانه تان بگنجانید تا خظر آسیب دیدگی در این ورزش به صفر برسد!

این مطلب را در نت نوشت بخوانید : زندگی بدون زانو درد را تجربه کنید

توسعه دید محیطی

در حالت عقب عقب رفتن، افزایش دید محیطی را خواهیم داشت. شما نمی توانید پشت سر خود را ببینید، همین امر سبب می شود با رعایت تعادل حواس دیگر خود مانند شنوایی را دقیق کنید.

سودمندی برای مغز

این ورزش یک تمرین فوق العاده خوب برای مغز است. واکنش های مغز در حالت پیاده روی به سمت عقب خیلی بیشتر از یک ورزش ساده به خصوص یک پیاده روی عادی است.

مغز در فعالیت های قوای بینایی و شنوایی دقیق تر می شود. حفظ حالت تعادل نیز تمرینی است که مغز ناخود آگاه ناچار به انجام آن است.

تقویت عضلات شکم

عضلات شکمی در پیاده روی عقب بسیار فعال می شوند. هنگامی که مستقیم راه می روید ممکن است بنا به عادت عضلات شکم به حالت افتاده و رها باشند.

ولی زمان عقب عقب رفتن عضلات شکمی منقبض می شوند و این عمل سبب سفت شدن و در نهایت جمع شدن این عضلات خواهد شد.

به صورت کلی اگر قصد دارید بدن خود را روی فرم بیاورید و کالری های اضافه را بسوزانید عقب عقب راه رفتن را فراموش نکنید!

با یک رژیم غذایی سالم و البته در کنارش پیاده روی آن هم از نوع عقب عقب رفتن می توانید کالری های اضافه را محو کنید.

اگر فکر می کنید پیاده روی یعنی آهسته دویدن روی آسفالت، بهتر است با نشانه گذاری هایی این عمل را برعکس یعنی پیاده روی عقب عقب تجربه کنید.

حتی انجام این ورزش بر روی تردمیل هم شدنی است.

این کار را انجام دهید تا علاوه بر یک پیاده روی ساده از مزایای بسیاری برای پا و قلب و شکم و مغز خود بهره مند شوید.

 

منبع : شهر خبر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *