افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فواید نوشیدن آب

آیا همیشه احساس گرسنگی می کنید؟ به نظر دانشمندان دلیلش فقط این است که تشنه اید

به گزارش پزشکین به نقل از پروشات؛ به احتمال زیاد می دانید که نوشیدن آب خیلی مهم است، اما آیا می دانستید که نوشیدن آب باعث کاهش وزن می شود؟ بله. به نظر می رسد که بیشتر مردم فرق بین گرسنگی و تشنگی را متوجه نمی شوند. درحقیقت، براساس تحقیقات، بیشتر ما زمانی که به دنبال چیزی برای خوردن می گردیم، باید به دنبال لیوانی آب برای نوشیدن باشیم.

آیا فکر می کنید آب کافی می نوشید؟

جالب است بدانید که ۷۵% آمریکایی ها کمبود آب بدن دارند، درحالی که خودشان نمی دانند! چیز دیگری که شگفت زده تان می کند این است که تشنگی تنها نشانه نیاز بدن برای آب خوردن نیست. نشانه های دیگر از این قبیل اند: سردرد، خواب آلودگی، یبوست و (حدس بزنید) گرسنگی زیاد.
حالا متوجه شده اید که چرا فرق بین گرسنگی و تشنگی را متوجه نمی شویم. هروقت که بین این دو شک داشتید، اول تشنگی را قبول کنید. خیلی از ما کمبود آب بدن داریم اما خودمان خبر نداریم، بنابراین حالا می دانیم که رسیدگی به ان آسان است. اما عجیب است که فرق بین گرسنگی و تشنگی را نمی دانیم.

نوشیدن آب را به یک عادت تبدیل کنید

حداقل ۳۰ دقیقه قبل از غذا خوردن یک لیوان آب یا جوشانده گیاهی بنوشید. دراین صورت متوجه نیاز واقعی بدن خود شده، آب را بهتر جذب نموده و در حال هضم غذا توسط معده، اسید معده خود را بیهوده رقیق نخواهید نمود. کمبود آب بدن از آنچه که فکر می کنید مهم تر است. اما خوشبختانه می توان به راحتی آن را حل کرد. پس سعی کنید آب بیشتری بنوشید، زیرا در این صورت نه تنها گرسنگی شما کاهش خواهد یافت، بلکه حس خوبی هم خواهید داشت.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *