افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فواید نوشیدن آب در دوران حاملگی

%d8%a2%d8%a8-%d8%a2%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%8a%d8%af%d9%86%d9%8a-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a

  • در تحقیقی که روی ۱۵۰۰ زن باردار انجام شد روشن شده است زنانی که در دوران بارداری هنگام صبح، یک لیوان آب می نوشیدند عوارض ناشی از بارداری مانند حالت تهوع، استفراغ، سردرد و افسردگی در آنان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

 

نوشیدن آب، توصیه اکید متخصصان برای تضمین سلامتی در تمام دوران زندگی است. دوران بارداری یکی از مهمترین دورانی است که نوشیدن آب در آن باید مورد توجه قرار گیرد.

در تحقیقی که روی ۱۵۰۰ زن باردار انجام شد روشن شده است زنانی که در دوران بارداری هنگام صبح، یک لیوان آب می نوشیدند عوارض ناشی از بارداری مانند حالت تهوع، استفراغ، سردرد و افسردگی در آنان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

همچنین در این زنان میزان ابتلا به یبوست در این دوران به مقدار زیادی کم می شود.باید توجه داشت میزان آب مصرفی در این دوران باید کافی باشد زیرا نوشیدن آب زیاد در این دوران خطرناک است و باعث ایجاد اختلال در خون و کاهش غلظت سدیم در خون می شود که این مسئله احتمال ورم مغز را افزایش می دهد. متخصصان توصیه می کنند زنان در این دوران پنج تا شش لیوان آب در روز بنوشند.بطور کلی مصرف مایعات در دوران بارداری از دی هیدراته شدن و بروز مشکلاتی مانند سردرد، بی حوصلگی و خستگی پیشگیری می کند.

 

 

منبع : بیتوته

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *