افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فواید خواب یک ساعته در عصر

14416988339

خیلی ها می گویند بعد از خواب عصر کسل و تا آخر شب حس هیچ کاری را نداریم باید بگوییم این یک باور اشتباه می باشد شما را با فواید خواب یک ساعته در عصر آشنا می کنیم .

چرت زدن در عصر بیشتر از چیزی که فکر می کنید به شما کمک میکند. تحقیق جدیدی که در این زمینه انجام شده است نشان می دهد که بزرگسالان برای حفظ سلامتیشان باید حداقل یک ساعت در بعد از ظهر بخوابند.

دانشمندان به بررسی تقریبا ۴۰۰ نفر (با فشار خون بالا) پرداخته و عوامل شاخص توده بدنی، مصرف نمک، مصرف الکل، قهوه و سیگار کشیدن آنها را مشخص کردند. آنها متوجه شدند بیمارانی که برای حداقل یک ساعت چرت می زنند نسبت به کسانی که کل روز را بیدار می مانند، بهبود قابل توجهی در سلامتیشان ایجاد شده است. آنها همچنین متوجه شدند چرت طولانی بهتر از چرت کوتاه است. فواید چرت زدن برای سلامتی شامل کاهش فشار خون، کاهش خطر ابتلا به سکته قلبی و نیاز کمتر به داروست. بزرگسالانی که برای حداقل ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بیشتر چرت زده بودند، هم هشیارتر بوده و هم آزمایش های مهارت را بهتر انجام داده اند، علاوه بر این انسان های شادتری هم بوده اند. دکتر مانولیس کالیستراتوس (متخصص قلب) می گوید: در حالی که چرت زدن در عصرها خیلی عادت خوبیست، اما سبک زندگی امروزه ی ما به دلیل خاصیت ناسالمش این اجازه را به ما نمی دهد.

 

پزشکین : فواید خواب یک ساعته در عصر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *