افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فناوری جدید دستگاه تزریق دارو از راه دور

download (8)

  • مدیر فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر این که این دستگاه به صورت ۴ کاناله طراحی و ساخته شده است، به بیان عملکرد این دستگاه پرداخت و توضیح داد: این دستگاه دارای مخزنی بر روی هر یک از کانال‌ها است

 

به تازگی محققین ایرانی  در زمینه تزریق دارو به دستاوردهای جدید دست یافته اند به وسیله این دستگا قادر خواهید بود از طریق موبایل و حتی از راه دور از وضعیت بیماران اطلاع پیدا کنید و طبق شرایط و وضعیت بیماران ها داروهای مورد نیاز آن ها را  در اختیارشان قرار  دهید و یا به آن ها تزریق کنید.

 مدیر فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان از موفقیت محققان این دانشگاه در ساخت دستگاه تزریق دارو به بیمار از راه دور خبر داد.

دکتر نجم‌الله طایفه با تاکید بر این‌که این طرح از سوی دکتر تحریری به همراه تیم تحقیقاتی وی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اجرایی شده است، گفت: این دستگاه چند کاناله برای تزریق دارو به بیمار کاربرد دارد.

وی اساس این دستگاه را کنترل از راه دور دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد این دستگاه بر اساس سیستم موبایل است؛ به این معنی که پزشک از هر جای دنیا می‌تواند با کد دستوری که به دستگاه می‌دهد، وضعیت بیمار و آخرین آزمایش‌هایی که برای بیمار انجام شده را از طریق این دستگاه، دریافت و بر اساس نتایج آزمایش‌ها، داروهای مورد نیاز را تجویز کند.

طایفه اضافه کرد: داروهای تجویز شده از سوی پزشک به دستگاه وارد می‌شود و دستگاه به صورت اتوماتیک دارو را در اختیار  بیمار قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر این که این دستگاه حتی می‌تواند در ساعات معینی از روز اطلاعات دارویی را دریافت و به بیمار تزریق کند، اضافه کرد: در حال حاضر نمونه اولیه این دستگاه که تنها برای داروهای تزریقی به کار می‌رود، تولید شده است.

مدیر فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر این که این دستگاه به صورت ۴ کاناله طراحی و ساخته شده است، به بیان عملکرد این دستگاه پرداخت و توضیح داد: این دستگاه دارای مخزنی بر روی هر یک از کانال‌ها است و زمانی که تزریق دارو به پایان می‌رسد، سرنگ مجددا به داخل مخزن بر می‌گردد و دارو در آن پر می‌شود.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *