افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فشار خون و دیابت چه اثری روی رابطه جنسی دارد

facd41a51d75427ac9b68610458c8b65-farsiteb-com-jpg

  • وی افرادی که حین رابطه جنسی دچار از دست دادن نعوظ می شوند را دچار مشکل سیاهرگی دانست و تصریح کرد: این گونه افراد باید تحت درمان قرار بگیرند، زیرا به طور معمول در بدست آوردن و نگهداشتن نعوظ دچار مشکل هستند.

دکتر محمدرضا صفری نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: علل مهم اختلال در نعوظ ناشی از اختلالات عروقی است که به ۲ دسته بزرگ اختلالات شریانی یا سرخرگی و اختلالات وریدی یا سیاهرگی نیز تقسیم می شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد نعوظ کافی در مردان باید تعادلی بین جریان خون ورودی به آلت تناسلی و جریان خروجی از آلت نیز برقرار شود.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار به شفا آنلاین گفت: در صورت عدم ایجاد این تعادل، مرد دچار نعوظ نمی شود؛ زیرا باید شریان ها به اندازه کافی باز باشند تا بتوانند خون کافی را به آلت تناسلی نیز برسانند.

وی تأکید کرد: افراد دارای دیابت طول کشیده و چربی خون بالا، دچار تنگی شریان های قلب- مغز- کلیه و دستگاه ادراری می شوند.

عضو انجمن ارولوژی ایران هشدار داد: به طور کلی یکی از عوارض دیابت و چربی خون بالا ناتوانی جنسی از نوع اختلال نعوظ آن هم عروقی است.

وی افرادی که حین رابطه جنسی دچار از دست دادن نعوظ می شوند را دچار مشکل سیاهرگی دانست و تصریح کرد: این گونه افراد باید تحت درمان قرار بگیرند، زیرا به طور معمول در بدست آوردن و نگهداشتن نعوظ دچار مشکل هستند.

وی نشت وریدی را بدترین نوع اختلال نعوظ برشمرد و خاطرنشان کرد: این عارضه درمان دارویی ندارد و جراحی هم تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد موثر واقع می شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هشدار داد: گاهی اوقات تصادفات، برخی عمل های  جراحی و شکستگی لگن نشت وریدی رخ می دهد.

وی افزود: همچنین بر اساس تبلیغات ماهواره ای استفاده از دستگاه های افزایش دهنده طول آلت به دنبال ایجاد بیماری پیرونی، نشت وریدی رخ می دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *