افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فرمول های اسرار آمیز کاهش سریع وزن

images (1)

 

تناسب اندام و کاهش وزن اصول خاص خود را دارد و هیچ کس نمی تواند با کم خوردن یا زیاد خوردن به اندام دلخواه خود برسد تا وقتی اصول اساسی را رعایت نکند در این مطلب علاوه بر فرمول های اسرار آمیز کاهش سریع وزن به بیان و آشنایی شما ۶ ورزش اصلی برای کاهش وزن می پردازیم

اینکه شما باید هر روز بیشتر از مقداری که کالری مصرف می کنید، کالری بسوزانید؛ اما روش های هوشمندانه تر و سریع تری هم برای رسیدن به اهداف تان وجود دارد. یکی از این ورزش ها یا ترکیبی از چند مورد را به طور منظم انجام دهید و خودتان شاهد پایین آمدن سریع وزن تان باشید.

کیک بوکسینگ: ۸۰۰ کالری در هر ساعت

کیک بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می کند چون باید از همه گروه های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می شد. ضربان قلب شما چندین بار در طول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.

اسپینینگ: ۷۰۰ کالری در هر ساعت

با شرکت در کلاس های اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا ۷۰۰ کالری در ساعت در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت ۲۲ تا ۲۵ کیلومتر راه بروید تا ۷۰۰ کالری را کامل بسوزانید.

زومبا: ۵۰۰ کالری یا بیشتر در هر ساعت

چه کسی فکر می کرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند چنین نتیجه ای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره می گیرد، متابولیسم شما را تا حد قابل توجهی بالا می برد اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسب اندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، بر حسب سن، جنسیت، وزن، سطح تناسب اندام کنونی و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. با این حال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد، آن را به یکی از محبوب ترین ورزش ها تبدیل کرده است.

دو: ۶۵۰ کالری در هر ساعت

یک فرد ۶۵ کیلوگرمی با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت برای یک ساعت تا ۶۵۰ کالری می سوزاند اما اگر تازه کار باشید، دویدن پست سر هم برای یک ساعت کاری بسیار دشوار است. می توانید با استفاده از اینتروال هایی از راه رفتن در فواصل دویدن ها، کم کم قدرت قلبی – عروقی خود را بالا ببرید. به عنوان مثال، سه دقیقه بدوید، یک دقیقه راه بروید. این کار استقامت شما را افزایش داده، زمان ریکاوری ضربان قلب تان را کاهش داده و چربی سوزی می کند.

استپ ایروبیک: ۶۰۰ کالری در هر ساعت

کلاس های استپ ایروبیک کلاس هایی بسیار قوی و پر تاثیر است که به کالری سوزی و لاغری کمک شایانی می کند. تعداد کالری هایی که می سوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ ۱۵ سانتیمتری کمک می کند تا ۶۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانید.

طناب زدن: ۷۸۰ کالری در هر ساعت

فقط ۱۰ دقیقه زمان دارید با این وقت کم هم می توانید کالری سوزی کنید. این فعالیت که باعث می شود در هر ۱۰ دقیقه ۱۳۰ کالری بسوزانید، برای لاغری بسیار موثر است. برای سوزاندن همین میزان کالری، باید با سرعت ۱۳ کیلومتر در ساعت بدوید. به همین دلیل طناب زدن روش بسیار خوبی برای شروع یک برنامه ورزشی برای تناسب اندام برای آن دسته از افرادی است که استقامت لازم برای حفظ سرعت بالا در دویدن به مدت طولانی را ندارند. ماهیت این فعالیت به طریقی است که علاوه بر کالری سوزی بر توده استخوانی خود افزوده و سلامت استخوان های تان را هم بالا می برید.

 

پزشکین : فرمول های اسرار آمیز کاهش سریع وزن

۱ نظر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *