افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

غذا و دارو و شایعات درباره ی آن در فضای مجازی

توضیحات سازمان غذا و دارو درباره برخی شایعات

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد نامه‌هایی که از سوی سازمان غذا و دارو برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر و در فضای مجازی منتشر می‌شود، دستکاری شده است.

به گزارش پزشکین به نقل از مهر؛ سخنگوی سازمان غذا و دارو که صحبت‌هایش در سایت رسمی این سازمان منعکس شده، با اشاره به ضرورت نظارت و پایش فضای بیکران مجازی تأکید کرد که دسترسی آسان و فراگیر به ابزار اطلاع رسانی نیازمند مراقبت‌های ویژه است.

وی در بخش دیگری از بیانیه سازمان غذا و دارو درباره موضوع شایعه پراکنی‌هایی که در خصوص فرآورده‌های سلامت چه به صورت مزاح و چه جدی چه از سر رقابت و انتقام گیری‌های شخصی و چه موعظه‌های مشفقانه منتشر می‌شود، نیز گفت: نامه‌هائی که از سوی سازمان غذا و دارو برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر و در فضای مجازی منتشر می‌شود، ممکن است تصویر اصل نامه یا دستکاری شده آن باشد.

این مقام سازمان غذا و دارو به ضرس قاطع اعلام کرد: روابط عمومی سازمان غذا و دارو تنها منبع انتشار صحت و سقم نامه‌های مرتبط با حوزه سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی است و هر نامه‌ای که به غیر از منابع رسمی روابط عمومی سازمان غذا و دارو منتشر شود وجاهت قانونی نداشته و مورد تأیید این سازمان نخواهد بود.

متاسفانه به رغم صراحت سیاست نظارتی و اعلامی سازمان غذا و دارو، باز هم شاهد هستیم عده‌ای منفعت طلب که دکان و موقعیت خود را لرزان دیده‌اند یا انگیزه‌های مادی دارند، بازهم همدست با معاندان نظام شده و در فضای مجازی و سطح اینترنت تلاش‌هایی برای بی‌اعتبارسازی برخی شرکت‌ها و تولید کننده‌های داخلی آغاز کرده‌اند.

رسانه‌ها باید آگاه باشند که سازمان غذا و دارو با سیستم نظارتی خود درخصوص سلامت جامعه و محصولات سلامت هیچ گونه تعارفی با هیچ تولید کننده و یا برندی نخواهد داشت ولی از طرفی دیگر تحت تاثیر شایعات فضای مجازی نیز تصمیم گیری نخواهد کرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *