افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عوارض گلودرد کودکان و این خطرات

  • در این بررسی پزشکان به مطالعه روی ۷۷ کودک در کانادا و سوئیس پرداختند که شش ماهه تا ۴ ساله بوده و دچار عفونت استخوانی و مفصلی بوده‌اند. سپس آنان این کودکان را با ۳۰۰ کودک دیگر مقایسه کردند.

 

در این بررسی آمده است وجود یک نوع باکتری در گلوی کودکان می‌تواند نشان‌دهنده وجود همین عفونت در استخوان‌ها و مفصل‌های آنان هم باشد. نتایج این بررسی می‌تواند به بهبود روش‌های درمانی برای عفونت‌های کشنده و خطرناک منجر شود.

پزشکان پیش از این باور داشتند بیشتر عفونت‌های استخوانی و مفصلی در کودکان از انواع باکتری‌ها همچون استافیلوکوک و استرپتوکوک ناشی می‌شود اما اکنون متخصصان قادر هستند در تشخیص باکتری‌های عامل عفونت عملکرد بهتری داشته باشند.

در این بررسی پزشکان به مطالعه روی ۷۷ کودک در کانادا و سوئیس پرداختند که شش ماهه تا ۴ ساله بوده و دچار عفونت استخوانی و مفصلی بوده‌اند. سپس آنان این کودکان را با ۳۰۰ کودک دیگر مقایسه کردند.

 متخصصان با متدهای تشخیصی دریافتند اکثریت کودکان کمتر از چهار سال از عفونت مفصلی و استخوانی رنج می‌برند که از باکتری “کینگلا” ناشی می‌شود. علاوه بر این، مشخص شد در گلوی ۷۰ درصد کودکان مبتلا به عفونت استخوانی/مفصلی این باکتری‌ها وجود داشته است.

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *