افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عوارض کمبود ویتامین c بدن و این بیماری ها

Vitamin-C

  • قرن ها پیش از آنکه تحقیقات نشان دهد که ویتامین C برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر است. دریانوردان انگلیسی در سرتاسر دنیا اغلب قربانی بیماری اسکوربوت یا کمبود ویتامین C می شدند

 

با توجه به این همه نعمت و فراوانی به دست آوردن مقدار کافی ویتامین C از خوردنی ها کار دشواری نیست میوه ها و سبزیجاتی مانند توت فرنگی، گوجه فرنگی و فلفل قرمز دلمه ای سرشار از ویتامین C هستند.
قرن ها پیش از آنکه تحقیقات نشان دهد که ویتامین C برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر است. دریانوردان انگلیسی در سرتاسر دنیا اغلب قربانی بیماری اسکوربوت یا کمبود ویتامین C می شدند بیماری وحشتناکی که باعث می شد زخم ها التیام پیدا نکنند لثه ها خونریزی کنند دندان ها بیفتند افراد به بیمرای ذات الریه دچار شوند و سرانجام به کام مرگ فرو روند. هنگامی که دریانوردان در دریا بودند تقریبا به غیر از گوشت که آن هم از قبل آماده می شد چیزی نمی خوردند (چون در مسافرت های طولانی در کشتی به دست آوردن سبزیجات تازه کار دشواری بود). طبق آمار به دست آمده در سفرهای طولانی در اقیانوس ها بارها نیمی از کارکنان جان خود را از دست داده اند.

شگفت انگیزترین ویژگی ویتامین ث این است که به محض اینکه شما غذایی سرشار از ویتامین C بخورید شرایط کاملا عوض می شود. پس از آنکه بنا به توصیه یک نفر لیموترش به رژیم غذایی دریانوردان در طی ماههای طولانی در دریا افزوده شد خیلی از آنها از عوارض ناشی از کمبود ویتامین C نجات پیدا کردند. و به همین دلیل دریانوردان انگلیسی به لیموترش خور معروف شدند.
با توجه به این مطالب تحقیقات خود را بر روی نوعی از ویتامین C ادامه دادم که بتواند از آسیب های رادیکال های آزاد به طور جدی جلوگیری کند. تحقیقات من باعث شد که ماده ای جدید به نام اسکوربیل پالمیتات و یا استر ویتامین C را کشف کنم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *