افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عوارض و بیماری های که افزایش خون عامل آن است

hhh1098

قابل توجه افرادی که دیابت دارید ، لازم است بدانید که بالا بودن قند خون بیماری هایی را در بدن ایجاد می کند در این جا به آشنایی با عوارض و بیماری های که افزایش خون عامل آن است می پردازیم .

استفاده از انسولین و کنترل قند خون قطعاً بخش کلیدی از بیماری مزمنی به اسم دیابت است. بیماری‌ای که نزدیک به یک نفر از هر ده نفر را ایالات متحده درگیر خود کرده و این آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های این کشور است.

دیابت مانند موریانه‌ای است که باعث آسیب‌های آهسته آهسته در اجزای مهم بدن می‌شود. این بیماری با فشار خون بالا, کلسترول بالا,چاقی, سندرم متابولیک,بیماری عروق کرونر,نارسایی کلیه, آسیب‌های عصبی, آب مروارید و از دست دادن بینایی، کاهش توانایی بدن برای مبارزه با عفونت و التهاب در ارتباط است.

اما جالب است بدانید که این بیماری قدرت مغز را کاهش می‌دهد. همچنین دیابتی‌ها بیشتر در خطر ابتلا به بیماری‌های لثه هستند. ۷۵ درصد از مردان مبتلا به دیابت مشکلات اختلال نعوظ دارند ضمن این که با بالاتر رفتن سن، دیابت می‌تواند منجر به از دست دادن شنوایی شود. عفونت‌های پوستی و آپنه انسدادی خواب از جمله عوارض غیر منتظره دیگر این بیماری هستند.

 

پزشکین : عوارض و بیماری های که افزایش خون عامل آن است

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *