افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عوارض استفاده از مایکرویو و آسیب های آن بر بدن

عوارض استفاده از مایکرویو و آسیب های آن بر بدن

1262426320917313194952071515414131695485

 

دانستنی هایی درباره استفاده از مایکروفر و این که اشعه های این لوازم برقی آشپرخانه بسیار سلامت بدن را تهدید می کند بخوانید در این مطلب عوارض استفاده از مایکرویو و آسیب های آن بر بدن .

دکتر غیبی گفت: نواحی حساس بدن به دلیل آنکه جنس‌شان از سلول بنیادی است بیشتر از سایر نواحی بدن تحت تأثیر امواج مایکروویو قرار می‌گیرد.

دکتر غیبی در ادامه گفت: چشم یکی از نواحی بحرانی بدن است و به دلیل حساسیت بیش از حدی که دارد تحت تأثیر امواج به راحتی آسیب می‌بیند. آب مروارید یا کاتاراکت از دیگر آسیب‌های چشمی ناشی از امواج رادیویی و میکروویو است. حرارت ناشی از جذب آنها در عدسی چشم می‌تواند باعث کدورت عدسی و ایجاد آب مروارید شود.

دکتر غیبی افزود: از دیگر نواحی بحرانی بدن می‌توان به نواحی تناسلی و مغز استخوان‌ها اشاره کرده که به دلیل داشتن سلول‌‌های بنیادی از سایر نواحی بدن تأثیرپذیرتر است.

وی در خصوص زنان باردار گفت: به طور کلی بهتر است در دوران بارداری از وسایلی که تولید امواج می‌کند مانند ماکروفر و گوشی‌های تلفن همراه و … دوری کرد همچنین افرادی که دائما در تماس با امواج هستند بهتر است ایمن‌سازی شوند.

اندازه‌ی طول موج ماکروفر با ساختار بدن همخوانی دارد پس بدن بهترین گیرنده برای این دسته از امواج است و این باعث می‌شود در طی زمان بدن ما نیز مانند غذای داخل ماکروفر پخته شود.

وی خاطرنشان کرد: زندگی امروز ما به گونه‌ای است که ما در اقیانوس امواج زندگی می‌کنیم و خیلی از بیماری‌های سرطان ناشی از مواجهه با همین امواج است توصیه می‌شود افراد بکوشند تا مواجهات بدن را با این وسایل به حداقل برسانند و وسایل کم‌ضررتر را جایگزین این وسایل کنند.

 

پزشکین : عوارض استفاده از مایکرویو و آسیب های آن بر بدن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *