افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

علل ابتلا به افسردگی چیست

علل ابتلا به افسردگی چیست

download (3)

 

خیلی ها سوال می کنند چه عوامل و عللی در ابتلا شدن افراد به افسردگی نقش دارد در این مطلب می خواهیم به بیان علل ابتلا به افسردگی چیست از دیدگاه روانشناسان بپردازیم با ما باشید .

اما اگر افسردگی بیماری است ما چگونه به آن مبتلا می شویم؟ اگر همسر ژانت به او خیانت نمی کرد ایا هرگز دچار افسردگی می شد؟ قبل از اینکه ژانت بیمار شود هیچ نشانه ای در او وجود نداشت که حاکی از آمادگی وی برای مبتلا شدن به افسردگی باشد. ژانت اکنون فکر نمی کند که دچار از هم پاشیدگی روانی شده و یک بیمار روانی محسوب می شود. ولی آیا علت افسردگی او خیانتکاری همسرش نیست؟ افسردگی در وجود ژانت است یا از روابط زناشویی او ناشی می شود؟ اگر مشکل در روابط زناشویی است پس داروها چگونه می توانند شایستگی و توانمندی او را افزایش دهند و اگر افسردگی در وجود ژانت است آیا در بخشی از وجود اوست که قادر است حقایق را بهتر از آنچه او و همسرش به آن اقرار دارند ببیند؟
برای اکثر کسانی که افسردگی را به طور واقعی تجربه کرده اند مشکل نیست که قبول کنند یک پدیده شیمیایی درون آنان ایجاد شده است. تغییر در خلق و خو و نحوه نگرش به خود و دنیای اطراف چنان شگرف و شدید است که انسان افسرده احساس می کند توسط یک پدیده بیگانه مورد تهاجم قرار گرفته است به طوری که دیگر خودش نیست و نیرویی قدرتمند از بیرون او را مورد تهاجم قرار داده و زندگی اش را دگرگون ساخته است.

 

پزشکین : علل ابتلا به افسردگی چیست

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *