افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

علت خود ارضایی افراد متاهل

images (2)

دانستنی های پزشکی و زوانپزشکی در مورد علت خود ارضایی افراد متاهل را مورد بحث قرار داده ایم می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید با ما همراه شوید .

خودارضایی در متأهلین تنها در شرایط خاصی رخ می­ دهد و کمتر پیش می‌­آید که دنباله‌­دار باشد. اما اگر تبدیل به عادت یا راه حلی موقت برای رفع مشکل شود می ­تواند زندگی زناشویی را به پرتگاه نابودی بکشاند.

خود ارضایی در متأهلین شاید به اندازه‌­ای تابو باشد که حتی در مراکز مشاوره و کلینیک های روان ­درمانی چندان مطرح نگردد. شاید یکی از دلایل آن این باشد که این اختلال جنسی، برخلاف بقیه اختلالات در همه شرایط رخ نمی ­دهد و کمتر پیش می­ آید که مزمن باشد. به ­عنوان مثال، اختلال جنسی مثل چشم چرانی (Voyeurism) اختلالی مزمن و با پیش آگهی بد است که ممکن است تبدیل به یک سبک زندگی گردد و حتی باعث گردد فرد کارکرد طبیعی جنسی خود را از دست بدهد. اما خودارضایی در متأهلین تنها در شرایط خاصی رخ می­ دهد و کمتر پیش می‌­آید که دنباله‌­دار باشد. اما اگر تبدیل به عادت یا راه حلی موقت برای رفع مشکل شود می ­تواند زندگی زناشویی را به پرتگاه نابودی بکشاند.

بنابراین بهتر است در همان اوان پیدایش این مشکل، زوج یا زوجین به دنبال راه حلی برای حل آن باشند. معمولا در اکثر درمان­های روانشناختی، روانشناس قبل از همه چیز به بررسی شرایط زمینه­‌ساز آن بیماری می‌­پردازد تا قبل از همه چیز آنها را برطرف نماید.

علت خود ارضایی افراد متاهل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *