افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

علائم و نشانه های خیانت همسر چه هستند

 

  • معمولا افراد زمانی که ارتقا شغلی می‌گیرند، به محدوده سنی خاصی می‌رسند یا یک رابطه جدید را آغاز می‌کنند تغییر  خواهند کرد. اگر شریک زندگی شما  لباس‌های جدیدی می‌پوشد، ادکلن جدید می‌خرد یا به بدن و اندام خود بیش از حد توجه می‌کند باید نگران باشید.

 

 

برخی از اوقات ممکن است احساس کنید که شریک زندگیتان به شما خیانت می‌کند اما در این مورد مطمئن نیستید. اگر عقیده او را در این مورد بپرسید به احتمال زیاد پاسخ درست و مناسبی دریافت نخواهید کرد. هیچ فرد خیانتکاری به کاری که انجام داده است اعتراف نمی‌کند. خوب در چنین شرایطی باید به دنبال چه چیزی باشید؟

اگر می‌خواهید نشانه‌های خیانت را در همسر خود شناسایی کنید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید.

  1. آن‌ها عادت غیر عادی و جدید در پیامک زدن پیدا کرده اند:

 

اگر همسر شما هرگز به پیامک زدن علاقه ای نداشته باشد و به طور ناگهانی به این موضوع روی بیاورد ممکن است اتفاقی در این میان رخ داده باشد که شما از آن بی اطلاع هستید.  اگر همسر شما در زمان‌های غیر عادی شروع به پیامک زدن کرد یا  برای بررسی پیام‌های خود به یک مکان دیگر رفت باید هوشیار باشید.  اگر دیدید همسرتان برای پیامک زدن به حمام می‌رود، صبح زود از خواب بیدار می‌شود یا تا دیروقت پای تلفن می‌نشیند باید به او شک کنید.

مقاله مرتبط: چگونه بفهمیم به ما خیانت می‌شود؟
  1. علاقه ناگهانی به موسیقی عجیبی پیدا کرده است:

 

خوب ممکن است موسیقی که همسر شما به آن گوش می‌دهد زیاد عجیب نباشد اما در برخی از مواقع همسرتان هیچ وقت به چنین موسیقی‌هایی گوش نداده است. به خاطر داشته باشید که این موضوع به موسیقی خاصی محدود نمی‌شود. علاقه شدید و ناگهانی به فیلم‌های سینمایی، کتاب‌ها یا حتی سرگرمی‌های جدید می‌تواند یک نشانه هشدار دهنده باشد به خصوص اگر همسرتان نخواهد شما را در این علایق سهیم کند.

  1. تغییر ناگهانی و شدید در ظاهر او ایجاد شده است:

 

معمولا افراد زمانی که ارتقا شغلی می‌گیرند، به محدوده سنی خاصی می‌رسند یا یک رابطه جدید را آغاز می‌کنند تغییر  خواهند کرد. اگر شریک زندگی شما  لباس‌های جدیدی می‌پوشد، ادکلن جدید می‌خرد یا به بدن و اندام خود بیش از حد توجه می‌کند باید نگران باشید.

  1. موارد مالی را پنهان می‌کند تا دیروقت سر کار است:

 

تا دیر وقت کار کردن یکی از بهانه‌های رایجی است که افراد برای پنهان کردن رابطه جدید خود استفاده می‌کنند. اگر این تغییر به همراه پنهان کردن جزییات  امور مالی بود باید شک کنید. نشانه دیگری که در این زمینه وجود دارد صحبت‌های مبهم در مورد کار است. اگر شریک زندگی شما  همیشه عادت داشت در مورد کار صحبت کند و به ناگاه از بیان اتفاقاتی که در کارش رخ داده است سر باز می‌زند  ممکن است رابطه جدیدی در حال شکل گرفتن باشد.

  1. تغییر زیادی در خلق و خوی او رخ داده است:

 

معمولا افرادی که به همسر خود خیانت می‌کنند دچار احساس عذاب وجدان نیز می‌شوند. این موضوع از تغییرات ناگهانی در خلق و خویشان کاملا احساس می‌شود. ممکن است همسر شما گاهی با شما مهربان شود و گاهی سر مسائل کاملا جزئی به جنگ و دعوا بپردازد. معمولا افرادی که خیانت می‌کنند به دنبال آغاز بحث هستند و از این روش برای دور شدن از همسر خود و شروع رابطه جدید استفاده می‌کنند.

  1. همانند یک فرد کاملا متفاوت رفتار می‌کند:

 

همسر شما ممکن است به کلی از ورزش کردن بیزار باشد اما به ناگاه به باشگاه می‌رود. یا اینکه ممکن است تعطیلات آخر هفته را با شما نگذارند. همچنین ممکن است همسرتان به طور ناگهانی به رابطه جنسی علاقه شدیدی نشان دهد یا کلا علاقه و تمایلش را به این رابطه از دست بدهد.هر تغییر بزرگی که در همسرتان دیدید باید به دقت بررسی کنید. اگر همسرتان به شما خیانت نکرده باشد نیز بهتر است شک خود را برطرف کنید. البته مراقب باشید با اینکار رابطه خود را خراب نکنید.

  1. به طور ناگهانی محافظه کار می‌شوند و مواردی را پنهان می‌کنند:

 

زمانی که شریک زندگیتان رمز گوشی خود را تغییر می‌دهد یا بر روی سایر لوازم الکتریکی‌اش رمز می‌گذارد باید مراقب باشید. ممکن است در حال حاضر با فرد دیگری در ارتباط باشد و بخواهد مواردی را از شما پنهان سازد.

  1. احساس می‌کنید خیانتی رخ داده است:

 

برخی از اوقات هیچ نشانه ای از خیانت وجود ندارد اما شما در درون خود احساس می‌کنید رفتار همسرتان تغییر کرده است و به شما خیانت می‌کند. اگر چنین احساسی داشتید بهتر است خیلی زود دست به کار شوید و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نمایید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *